pondělí 31. ledna 2011

Jde se na mlíko!


Naše městečko je na mlékomaty pravděpodobně příliš malé, nenajdete je tady. Bohužel. Na druhou stranu je asi příliš velké na úžasné venkovské klasiky, není tady žádný drobný zemědělec, který by choval krávy a my od něj mléko odebírali. Taky bohužel. Každopádně když jedeme někam dál do civilizovaného města plného rozličných lákadel (tímto zdravím Radku!), většinou neodoláme a mlíko načepujem. 2 litry optimálně. A kdo má prcky, ví, že každá ruka dobrá. Nejprve jsem flašky nosila v obyčejné plátěné tašce, ale upřímně - vždycky jsem tak trochu trnula, kdy se sklo rozkřápe. Tož mají bejvák na míru. Háčkováno ze zbytků Lady luxus (po přehozu), krátké sloupky, metoda přiměřování, prostě By Little Eye /bajočko/, jak by řekl každý kvalitní světák, víme.o))
PS: Mezi lahvemi bývá vsunut pásek silného kartonu, aby byly lahve separovány sakumprdum. Das ist logisch...

5 komentářů:

  1. Bezva nápad. U nás jsem také nikoho s mlékem neohalila, tak jezdíme pro mléko do Lysé nad Labem. :-)
    Krásný den

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jano, bezvadný nápad! Cinkající lahve, to je poukázka na průšvih :o)
    Máte moc hezký blog, budu se ráda vracet.
    Pohodový den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jani,ta je super!!!Vidíš,to mě ani nenapadlo,já je vozím dole v kočáru,většinou je tam i něco měkkého,deka,svetr...takže rozbití snad nehrozí.Takže my jsme "sousedky"?Tak to je paráda!!A já si pořád říkala,kde je tak krásně:)))Jsem zvědavá,naznač třeba jen směr,kde se Kohoutí vršek nachází?Prosííím:))A už vím,že až uvidím tuhle nádhernou mlékovku,tak že patří k tobě:)Takové poznávací znamení:))
    Měj se krásně!Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Taková znouzectnost, co? Šak dyť:o) Jinak kočár fajn, ale já už jezdím do Zl většinou bez něj, malý už rád pocapká, tak si beru většinou jen šátek nebo Manduku na poponášení. Kočár jen když jedeme na dýl a vím, že bude spát. Ale je fakt, že úložné prostory s šátkem chybí...

    OdpovědětVymazat
  5. Konečně mám důvod na futrálky na mlíko:D Táta začal nosit ve sklenicích:) Tak každá dostane speciélní háčkovanou ponožku. Konečně můžu použít tuhletu inspiraci od tebe;)
    Příjemné svátky přeju!

    OdpovědětVymazat