pátek 28. ledna 2011

Novoty und staroty



Nedávno jsem si uvědomila, jak moc se v naší domácnosti potkávají staré kousky s "vymoženostmi" moderní civilizace. Např. kafe. Obyčejné kafe. Od doby, kdy nám loni Ježíšek přinesl pressovač a pan DeLonghi se tak stal právoplatným členem naší domácnosti vlastně jiné kafe nepiju. Většinou tedy dvojité presso do relativně malého hrnku. Bez přílohy. Sladké i mléčné. Prostě silné, černé kafe. Mleté na mlýnku po prababičce a vychutnávané z ručně malovaného hrnku po babičce, z dob ČSR. Stal se z toho takový rituál, že když neslyším aspoň jednou denně chroustat ten starý mechanismus zrnka pražené lahody, celkem si stýskám:o)



Další staroty a novoty už nedosahují takových historických hodnot, ale celkem mne dneska pobavilo srovnání první a zatím poslední J pebble vesty. Tož roste nám, ogárek...
Když jsme u těch velikostí... Na téhle dece jsem si původně chtěla zkusit háčkování granny squares. Mělo to být něco malého, na zkoušku, třeba pro B na hraní, jakože pro medvědy do postýlky, event. pro J do kočáru, pak jako hrací deka pro děti na zem...Nakonec je z toho přehoz na naše letiště. +- 2x2metry. Upřímně, dlouho teď nebudu nic ze čtverců háčkovat.o) Barevnost je tak trochu gypsy, přesně taková, jakou krabice za levný peníz poskytovala. Hlavně zvesela!

Fajn víkend všem!

5 komentářů:

  1. Jani parádní deka..teda klobouk dolů, to ses musela skoro uháčkovat:-) Já jsem před měsícem začala polštář a pořád ho nějak ne a ne dokončit:-) Krásný večer. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. To mě tedy taky zajímá,mám asi 15 čtverců,kolik jich ještě budu muset vyrobit?
    P.S.samozřejmě je úžasná(ta deka)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano. Uháčkovat se. Krásný obrat. U mne byl asi hl problém v tom, že nejsem dostatečně disciplinovaná na dlouhodobé projekty. Někdy se spíš chovám jako ten fracek, který musí mít všechno a hned:o/ čtverců je tam 9x8=72 + rantlík koukol. Čtverce byly fajn, rychle to přibývalo a člověk to s sebou mohl kamkoliv tahat, ale ta okolní bordura, eh.. Ale muchlací je eňo-ňůňo!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná deka a vůbec, krásné fotky, všechny:-) Díky za první komentář v mém blogu, ten si budu vždy pamatovat...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo tak to je parádní deka z rodu Attic24 a spol.....fakt moc pěkné. Já jsem zatím u menších polštářových projektů, ale věřím, že mi to jednou nedá:-) hezký večer!

    OdpovědětVymazat