pátek 7. ledna 2011

Pochystávky typu juchacího

  
Začátek každého roku se u nás doma nese v duchu oslav... Narozeniny, výročí, návraty a tak vůbec... Radosti všedních dní i ty s přídechem něčeho extraluxusvýznamného, víme. Girlandy... V mém dětství se nijak neřešily. Moje maminka byla bytost veskrze praktická a na takové šolíchačky ji moc neužilo.o) Mně přijdou vlaječky hrozně fajn. Vpodstatě u nás doma visí nějaké pořád. Barevné, přírodninové, z novin (ala Maya made), háčkované. Tato bude ze staré krabice na poklady dětí, která už krapet ztratila svou pevnost, ale mně bylo líto ji vyhodit. Jak je to barevné a pruhované, bývají to boje (a šak na prapory echt fajne, no ni?)...

A dárky. Tuto pro malou Leu. Snad zahřeje... Bude to tento oužasný shrug. Mňam.
PS: Pokud nejste registrovaní na Raverly.com, odkaz Vás pustí jen na úvodní stranu... Každopádně, pokud Vám do toho tedy můžu trochu kecat, jděte do toho! Registrace je zdarma, najdete tam spoustu popisů na háčkování a pletení, řada z nich je ke stažení gratis. A ten výběr... Hmm.. Prostě mňam podruhé.

************************

Edit 10.1.2011 - Dárek pro Leu je hotov. Nemám velký Canon, tak aspoň fotka z malého...


Mmch ta spodní zelenkavá vestička je pletená z Merina podle tohoto popisu.

4 komentáře:

  1. Zdravím v novém roce,
    je mi jasné,že tady budu pečená vařená...
    Tak zatím,Bohdana

    OdpovědětVymazat
  2. Ou jé, potěšení je na mé straně! Vaše zahrada, to je mocné kouzlo. Kochám se často a ráda...

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, prebehla som si to tu u vas/teba(tykacky mozu byt?:) a musim uznat, ze je u vas zivo:)
    Tento kompletik je uzasny najma vdaja super farbickam, ktore si nakombinovala. Velmi sa mi paci. Viem si ho predstavit v opacnej farebnosti na tej nasej rusovlaske:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Gábi, díky. Tykat klidně, ahoj! Mně se ten set taky líbí:o))) A asi nebude shoda náhod, že Lejka je po tatínkovi taky tak trochu zrzavý typ.o) J.

    OdpovědětVymazat