středa 19. ledna 2011

Terčovníky všude kolem



  Dneska měla B výtvarku, což pro mne v praxi znamená hodinu a půl volného času. Běhat hore-dole trasu Kohouťák-výtvarka je mimo mé morální hranice, přijde mi to jako zcela promrhaný čas. Hodina a půl, vážení, je už totiž dost dlouhá doba na to, abych si s J stihla dát velký okruh po okolních mezích a lesích. A to já ráda. Dneska je u nás ale extrémně hnusně. Šedo, sychravo, mrholí... J usnul a zachumlaný ve fusaku a barevné dece spokojeně oddechoval. (Upřímně řečeno, tiše jsem mu záviděla. Přes noc spí poslední dobou dost mizerně a já začínám velmi intenzivně pociťovat spánkový deficit:o/ Popojedem.) Pozitivní na J spánku je vždy fakt, že člověk si v rámci procházky může dovolit relativně dost věcí, o kterých se mu za jeho bdělosti ani nesní. Kochat se. Koumat. Třídit. Plánovat. Fotit. Háčkovat.
Gut.


A B taky nelenila... Něco mě na tom výkresu táhne.

(Tempera, BK, čerstvých 7 let.) 
Opatrujte se a užívejte...

1 komentář:

  1. Ahoj Jani.
    Děkuji za návštěvu mojí Světničky.
    Moc hezky píšeš, tak se sem občas zaběhnu podívat. Jen tak dál.
    Martina

    OdpovědětVymazat