úterý 15. února 2011

Čepec v akci - příspěvek pro zvídavé.o)

Tak dneska byla čepice poprvé na Tour de Vi. Ano, říkala jsem, že je čepička na jaro, ale nešlo odolat. To máte takto... J má k pokrývkám hlavy, kulantně řečeno, mírný odstup. Řečeno narovinu je přímo nesnáší. Nerada bych to zakřikla, ale vypadá to, že prokletí bylo zlomeno! Juch! Už v průběhu háčkování, když jsem přiměřovala velikost, v ní s radostí běhal po domě (a já s klubkem v ruce za ním, eh). Tenkrát jsem to připisovala jeho škodolibému smyslu pro humor a říkala jsem si - netrestej jej za své geny, matko! Ale když byla čepka hotová, nosil ji seriózně celé dopoledne doma, takže je logické, že na venčení jsme ji nemohli odstrčit, když se tak osvědčila.o) Vespod měl J ještě kuklu, takže byl v teple.




  A po návratu se s ní zase nemohl rozloučit. Upřímně - mám velkou radost, je to premiérová oblíbená čepice, to se cení. A omlouvám se, že tady mám tak trochu zahlcíno. Většina fotek totiž vypadala takto (viz níže), takže ty tři dobré MUSELY do světa, das ist logisch:o))


Brou noc!

***

Edit 21.2.2010, pro zasmání: J boří hranice a expanduje do Asie :o)) Každopádně ten portál je hodně zajímavý, rukodělná všehochuť jedna radost...Většinou včetně odkazů na návody. Juch!

14 komentářů:

  1. Jani, ta čepice je úplně skvělá..jak se tak na ni koukám, asi ji nutně potřebuju...vypadá to, že budu muset začít háčkovat. Tak dobrou noc:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná čepice, skvělé barvy, úžasný malý manekýn! Zejména na té první fotce, brouček... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Janče obě, díky! Jsem ráda, že se vám čepur líbí, upřímně.o)

    Jančo G. - klíďo se pusť do práce, zvládneš ji levou zadní.o) Je to vážně jednoduchý vzorek a Ty už seš zkušená háčkovánková harcovnica, soudě dle Tvého blogu.o)

    A druhá Jani, musím s Tebou s dojetím souhlasit, na první fotce je J vážně brouček. Jeho temperament ale nejvíce vystihuje foto č. 4., takže to bude nějaký divočejší poddruh:o) Díkybohu, říkám! J.

    PS: Ale pěkné jméno nám naši vybrali, co.o) Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda nejsem Jana, ale čepice se mi moc líbí, je fakt, že vybrat vzorek a barvy pro kluky je náročnější, ale Tobě se to fakt povedlo. Malý manekýn je kouzelný. Zdravím
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Jani - fotek, kde je místo mé drahé dcery jen šmouha, mám taky mraky, chápu.:-)
    A co se jména týče - dvě Jany kdysi ve třídě, tři tady na blogu.. ale asi se nám naše jméno líbí, jinak bysme si daly nějakou třeskutou blogovací přezdívku.:-)
    Ještě to tady musím pročíst, třeba zjistím, jestli se brouček J jmenuje po mamince.:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marci, díky! Mám radost, že se Ti má práce líbí.o) Obzvláště malý manekýn, mé hrdé mateřské srdce bije ostošest:o) J.

    Jani, je to sranda. Na VŠ se nás v rámci studia specializovalo osm na VV - z toho čtyři Jany. Dr. si vždycky dělal srandu, že půlka kruhu zase jančí. Ale jméno jako super! Jsem fanynkou!! A ač je Janek/Honzík taky moc hezké jméno, můj syn se tak nejmenuje.o) Divokým dětem zdar a chápavým milujícím matkám dvojnásob:o) J.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, moc jsem se pobavila při čtení a chtěla jsem napsat, že vypadá jako anděl (viděla jsem jen první fotku), ale on to je pěknej rarach :o)!
    Háčkuješ báječně a vítězíš nad geny, paráda!
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Čepka je moc povedená, ta kombinace barev...! A vzorek vypadá fakt o dost líp, než klasický dl.sloupek. Jši šikovná. Už jsem zvědavá na to, co vznikne z té krásné šedé... M.

    OdpovědětVymazat
  9. Heli , to jo, anděl... Absolutní éro! Ale žeru ho:o) S geny je to marný boj, J je ještě v klidu, ale s B už je srandy hromada. Boží mlýny melou - já jsem taky byla strašnej rapl.o)

    Markét, díky. Vtip je v tom, že to je vlastně obyč dl sloupek, akurat píchaný jinam. Ale vypadá to fakt úplně jinak, to jo. Chvála experimentátorům, že na to kápli a pustili do světa.o) J.

    OdpovědětVymazat
  10. krasa :) musim sa uz aj ja konecne prinutit k nejakej pracicke :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani zdravím!!!! Jako ta je suprová a nádherně ladí(s dekou...,ale i s J.:)))- jen ji vidím, mám nutkání vzít háček a taky nějakou spáchat:) Ale nevím, jestli bych ji nedokončila až v létě:))))Určitě jo:( A taky už se moc těším na tu tvou- šedou!!!
    Krásné dny na Kohoutí vršek přejeme!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  12. MamINo, díky.o) Nenutit! Ono to přijde... J.

    Ráďo, deka je ve skutečnosti můj rolák. Začalo během vycházky nějak vyfukovat, tak měl J vichr-retardér.o) Díky, měj se, J.

    OdpovědětVymazat
  13. dneska si procitam vas blog poprve, uz jsem achala nad kviteckovou salou a ted i nad tou cepici. tuze se mi libi koNbinace barevna a to jak ty sloupecky prostupuju mezi sebe. to neumimm, budu musit nekde vypatrati ...

    OdpovědětVymazat
  14. To jsem ráda, že se líbí, Jani. Ten vzorek je "plastický dlouhý sloupek", píchá se zepředu nebo zezadu před/za DS předcházející řady, popis na konkrétně tuto čepku je tady:
    http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=5034 , ať to pátrání máte krapet ulehčeno:o)

    Jo a jinak - mám od Vás doma dvě karafy. V absolutní permanenci. Díky za ně...

    OdpovědětVymazat