pondělí 28. února 2011

Čepur



Hotovo dvacet. Ona známá "třetice všeho dobrého" opět dostála své pověsti - napotřetí jsem trefila velikost i tvar. Vzhledem k faktu, že jsem původní návod musela řádně pozněnit, jsem ráda, že to byla JEN ta třetice:o) Oproti originálu je totiž čepka více "na hlavu" - nahazovala jsem o deset ok méně (80 místo 90ti), je použit zcela jiný typ příze, takže jsem vlastně využila vzorek a rámcově jsem se řídila ujímáním. Kdyby chtěl někdo zkusit origoš, návod je tady. Je pravda, že ten vzorek jde hezky od ruky a teda mně osobně se i líbí:o)

 Teď zpátky k šále, k zaběhnutým motivům, ke vzorku vrytému do paměti a háčku vrostlému do pařátu.
Pěknej večír vespolek!

7 komentářů:

  1. Krásná, moc. čepic není nikdy dost.Hlavně tuhle antracitovou fakt můžu...a parádní proužkovaný tričko, jen tak mimochodem. fajn večer.J.

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmmm, suprová!!!! To se někdo má:))) Teda bude mít:)))) Mějte se !!! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, duše milé. Barva k sežrání, též má favourite:o) Pak už jen přepestrá směsice pruhů/černá/hnědá/rudá. A triko, Jani, je moje nejoblíbenější. Mňam.
    Doufám, že čepka Júři mamku skutečně potěší a bude příštím rokem zhusta využívána.o)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako čepice super, o tom žádná, ale já zírám s otevřenou pusou na tu 1. fotku, Jani. Kdybys tam neměla ty vlasy, řekla bych, že je to Tvoje mamka. Seš jí čím dál podobnější... K.

    OdpovědětVymazat
  5. si šikulka...ja som konečne uháčkovala Teovi čiapku a teraz sa púšťam do jednej pre seba..som zvedavá ako to dopadne :)uz som totiž tiež párala....ale hádam už dačo teraz z toho bude... :) a inak...strasšne ma začal lákať ten pierce medzi prsty ;) a tie z ksichtu som už vybrala... :D

    OdpovědětVymazat
  6. Přiznávám, Katko. S přibývajícími vráskami a ubývajícími kilogramy je podoba čím dál markantnější... Jsem ráda! J.

    MamINo, super, že jsi pokořila háček, mám radost! Seš na sebe pyšná, že jo.o)!? Jinak piercing tak moc chápu, stejně jako Tebe láká, mně chybí. Vidím to jen jako otázku času, kdy půjde zpátky:o) Juch!

    OdpovědětVymazat
  7. Mohla bych poprosit o rozkres vzorku a nebo návod, podle kterého vznikla takhel krásná čapka? Děkuji, moc se mi líbí.
    petrusovao@seznam.cz

    OdpovědětVymazat