sobota 12. února 2011

Koloběhy

Regulérní jaro. Svěží ažaž, to se musí nechat, ale v okamžiku, kdy dítě může kolobrndit, to už je s jarem vždycky na pováženou... Meze vysychají, strniště lákají k běhu a svahy k odvážným skokům. Ještě to trochu popilujeme a můžeme letět!




Děti jsou uložené, Kohoutí vršek relativně v řádku, je čas na večerní relax... Skvostné okamžiky. Momentálně mám rozháčkovanou jarní čepici pro J. Jsem strašně rozmazlená faktem, že prvorozená byla dcera. Mám teď trochu problém háčkovat na kluka, protože mám zažitý pocit, že háčkovánky jsou spíše pro holky. Člověk tam foukne kvítko a hned je to šmrncovní kousek. Konečně jsem našla vzorek, který je hezký, není to jen obyčejný dlouhý sloupek a vypadá dobře i na klučičí čepici. Plastický vzorek má tu výhodu, že je v porovnání s běžným dlouhým sloupkem kompaktnější a vypadá to, že nebude tak snadno profouknutelná. Uvidíme.

(Modrá a zelená příze - Daniella, hnědá příze - Katka, háček 2,5. Návod je v odkazu výše.)

***
Brou noc a fajn zbytek víkendu! 
A... nezapomeňte lítat! Křídla beztoho máte, tak ať nezakrní.o)

10 komentářů:

  1. Na mě to jaro taky útočí, ale do skoku mi dneska nebylo,asi proto,že jsem byla v práci... Neumím háčkovat podle návodu, pro mě jsou něco jako čínština, naštěstí mám mámu, která mi je přeloží.Zdravím na Kohoutí vršek,hezký večer, B.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéje, Bohdano, tak ať je to brzy v cajku! Bude dobře, uvidíte.o)
    A mmch, raději bych byla absolutně tumpachová na všechno, kdyby to znamenalo možnost mít tady ještě na chvíli maminu. Takže návody na háčkování neřešit:o) Opatrujte se, J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, jste teda otužilci- předpokládám, že u vás taky tak vyfukovalo, brrr:)) Ale jinak krása, jaro už je ve vzduchu- hurááá! Čepička vypadá skvěle,snad bych ji i mohla zvládnout, ale musím nejdřív pořídit nějaké teplejší příze- zkusím tedy tu Danielu,co píšeš, já mám jen Katku(aspoň myslím, už je to nějaký ten pátek- no spíše rok, co jsem dělala zásoby) a připadá mi taková nějaká studená:( Tak se mějte krásně, ahój!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Ráďo, jestli chceš teplou, doporučuju Merino od Vlnapu, mají krásné barvy a na dotyk je moc příjemná. Daniellu nebrat! Je ještě chladivější než Katka, ale já ji právě chci na ta přechodná období, takže pro tento účel mně to vyhovuje. Když bude potřeba, dám J pod čepičku kuklu a bude v teple.o) Měj se hezky, J.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, nás to ven moc neláká, dnes dokonce zase něco venku poletuje(sněhové vločky), ta čepička vypadá dobře, tento vzorek neznám, naštěstí jsou naši hoši na háčkované čepičky už velcí a tak ho nebudu ani prozkoumávat, nějak jsem ho na první pohled nepobrala. Hezkou neděli
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, fotky jsou perfekní a moc dobře vypadá i čepička!
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Janino, Ty seš nezmar! Kroupy, vánice, sníh, Ty ty svoje kuřata vláčíš po venku furt:-) Až se půjdete příště proletět, hoď echo, ju? A na okraj - dík, že mě bude mít J. vetknutou do čepečku. Vypadám tam úplně lahodně čokoládově parádně. S pozdravem Tvá Příze Katka;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelo, já jsem zase venkovní tvor. Potřebuju prostor, přírodu, vzduch... K háčkování - ten vzorek není vůbec tak těžký, jak se může na první pohled zdát.o) J.

    Heleno, velký dík za vše vyřčené, mějte se, J.

    Katko, Ty jsi totiž naše oblíbená příze, dyť to víš.o) Ozvu se. Ale toho nezmara si teda za rámeček nedáš... (kuřata jsou totiž zvyklá a pravidelné venčení díkybohu vyžadují). J.

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, to jarni pocasi vam zavidim, u nas je sileny vichr a uz dva dny leje a leje.
    Cepice bude nadherna, vybrala jsi moc hezke barvy, diky za link na popis. Hezky tyden preje Monika.....

    OdpovědětVymazat
  10. Moniko, díky. Ono už to zase s tím jarem není tak žhavé, byl to jen takový záchvěv asi.o) Ale jednou přijít musí! Fandím! Link je samozřejmost, ráda se podělím. J.

    OdpovědětVymazat