středa 2. února 2011

Měsíc ze života Jeho Veličenstva

 Že je Arabela parádní pohádka, že jo?! Já ji žrala už jako malá a tak když B nedávno dostala celou edici v plechové krabici, kvitovala jsem to s velikým nadšením. Asi ještě větším, než B. Pan Brodský coby Král Hyacint II.! Jsou situace, kdy se cítím stejně jako on, když se rozhodl opustit důvěrně známé prostředí své Pohádkové říše a vydal se v ústrety lidského světa:o) Občas trochu divočina.
Ještě že existují Vigové!


 PS: Též pár slov k té flóře, že, když už ji tady mám...  Já už totiž chtěla začít fňukat, že za chvíli nebude k čemu ňufat, když vtom jsem v listoví objevila další dva mrňouse! Sladké mámení bude pokračovat...
Gut.

4 komentáře:

  1. Moc zdravím vás Jani i veličenstvo - milý, vtipný příspěvek a krásné fotky!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, Arabelu mám taky ráda a také mám občas pocit, že jsem v jiném světě(některé věci prostě nepobírám). Zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Helo, Marcelo, velký dík za komentáře, pochvaly a souznění.o) Opatrujte se a užívejte... j.

    OdpovědětVymazat