pondělí 7. února 2011

Mýdla v županu


  Tak část rouna je za víkend nakonec zpracována. Překecala jsem sama sebe a hlavně tedy své ekzematické prstíky a pustila se do mokrého plstění. Mýdlové vody bývá při mokrém plstění vždycky požehnaně, ale ono když teda plstíte přímo mýdlo, je to obzvláště vydatné. Každopádně máme zaplstíno. Své úplně první mýdlo jsem dělala o Vánocích bratrově snow-bence roubence a upřímně řečeno jsem jí je tak trochu záviděla. A teď už nemusím, nemusím, he-heč... Domů jsem uplstila v přírodních tónech, aby do koupelny hezky zapadlo. No a aby se necítilo jako sám samotinký nováček opuštěný (znáte ten pocit), uháčkovala jsem k němu košík (spodní část je staré-rozstříhané-čokoládověhnědé-velmioblíbené triko dlouhými sloupky, vrchní část jsou krátké sloupky z provázku, ukončeno račím sloupkem. Kvítko je z nějakého cancouru bezejmenné bavlněné příze) a žínku (pleteno z obou stran hladce, dvojitě, Camilla). A pro stryka Příhodu ještě mýdlo trochu pestřejší, připomíná mi můj vysněný šátek Forrest Berries, žínka taktéž z Camilly.

A dneska... to byl den, co? Krása. Už ať je jaro, oficiálně a nafurt:o) Vyrazila jsem s dětma za sportem a ač jsme se vrátili totálně zprasení, zítra chci zas... 


9 komentářů:

  1. Ahoj Jano, zabloudila jsem dbes k tobe poprve, moc hezky blog, rada se budu vracet! Moc se mi libi barvy doplnku a mydla, ja jsem si ho take jednou vyzkousela ale mam uzasnou kamaradku, ktera pravidelne dodava nove "vzorky". Mydlo v kabatku mam od ni take ale zatim jen dela paradu v koupelne :)) Preji hezky, prosluneny tyden, Monika.....

    OdpovědětVymazat
  2. Vtipné a okouzlující s atmosférou ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Moniko, děkuju, jsem ráda! Kamarádku si hýčkejte, drobných radostí není nikdy dost! Užívejte... J.

    OdpovědětVymazat
  4. Svatavo, moc děkuju, Vaši trojkombinaci já ráda, jen jsem ji dodnes neměla tak poutavě pojmenovanou.o) Vtip, kouzlo, atmosféra. Jo.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani,já tvůj blog prostě "žeru",o plstění jsem slyšela,tak nějak teoreticky vím,jak se provádí,pár výrobků jsem taky viděla,ale o plstěném mýdle čtu poprvé-super!!!!Košíček skvělý-hlavně oblíbené tričko:):)Já jich mám taky pár nachystaných(triček)-nechce se mi to nějak vyhazovat,tak z nich na léto udělám nějaké podsedáky na ven-těch nění nikdy dost.A přitakávám,včerejší den něměl chybu!!Taky chci zas!!No a ta muzika(cos na ni dala odkaz)je prostě ....božíííí!Díky za krásný zážitek!!!
    Přejeme na Kohoutí vršek krásný den!!!Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Ráďo, Ty seš slunko! Děkuju pokorně a převelice... Jsem ráda, že jedeme na stejné vlně.o) Opatruj se, j.

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, děkuji za slova chvály na mém blogu, je to moc milé...musím říct, že já jsem tím tvým přímo unešená!!!Co se týká plstěných mýdel, musím říct, že to vidím prvně, ale je to nádherné...na košíček podobný se chystám už delší dobu a mám v plánu i prostírání, jen toho času je nějak málo...ptala jsi se mě na rasu naší Majdalenky...tak to je trochu složitý...původně to měl být labrador (maminka je černý kříženec labradora s vlčákem) ale nějak se to vymklo a je z toho VT = "vestík" = vesnické tajemství...z labradora má asi povahu, jinak to vypadá na křížence jezevčíka a dobrmana :o))), ale je zlatá a hlavně šíleně rozmazlená...taková malá náhrada za holčičku (při té převaze chlapů u nás doma :o)) Tak ti přeju, aby plot byl hodně brzy a měla jsi taky psí lásku :o) a slibuju, že na tvůj blok sse hodně brzy zase vrátím, je tu mooooccc fajn...měj se krásně Radka

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj Jani, tak jsem si trochu zalistovala dozadu...protože vidím něco mně známého a milého. mýdla jsou moc povedená a taktéž košíček. zrovna nedávno jsem jeden ze starého trika taky dělala.
    na plstění někdy používám rukavice, ty tenké. když zlobí ekzém.
    tak ať už nezlobí...

    OdpovědětVymazat
  9. Anonymní20.03.12 9:08

    You might also like:
    http://ahandmadelife.blogspot.com/
    :-) J.Smejová

    OdpovědětVymazat