neděle 6. února 2011

Najdi rozdíl...


Schválně, vím, že je to těžké, ale čistě teoreticky... poznali byste, které z mých dětí nesnáší zimu?!

PS: Každopádně u nás už to regulérně vypadá, že se snad vážně jaří. Všimla jsem si toho hned ráno, když jsem scházela svah na naší zahradě. Ptáci rozverně cvrlikali, sluníčko nesměle vystrkovalo své paprsky, vzduch byl relativně teplý a sousedé žoviální až běda. Fajn. Taky mně na blátě ujela noha a s J v náručí jsem se pomazlila se skalkou. Taky moc fajn. Ale hlína už jako voní hezky, cibuloviny za chvíli polezou.o)

2 komentáře:

  1. :):):)To známe:):)Náš prostřední dodnes nesnáší vločky v obličeji a ještě horší je pro něj,když fouká vítr.To i v létě se běží schovat domů:))A kupodivu všem mým dětem vadil sníh na botách-jakože "pinavé",na vysvětlenou-my zrovna nejsme vzor kdovíjak čistotné rodiny:):):)-hlavně co se přírody týká-bláto apod.Takže netuším,kde na to přišli:)
    Vidím,že si zimu krásně užíváte!!!
    Tak ahoj!Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Je to sranda s děckama, že? Mně na tom příjde nejvtipnější, že jak je J šíleně oražený a pořád někde divočí a všechno je mu jedno, hlavně že je akce a srandy hromada, vyjde pak ven, vidí tam sníh, nahodí tento ksichtík a je absolutně napruzený. Ale užíváme! V rámci možností plnými doušky... Opatruj se a díky! J.

    OdpovědětVymazat