čtvrtek 10. února 2011

Nevím, jestli to znáš taky...

  (Na upřesněnou -  mně se u nás moc líbí a nedostanete mne odsud ani párem volů, ale při pohledu na mraky mně ta píseň tak nějak automaticky naskakuje. Jedna z mnoha výborných od Mňágy. V občasných záchvatech melancholie žhavím staré desky a z plných plic pěju společně s Petrem  Fialou, abych se posléze pokorně a s klidem v duši vrátila do reality všedních dní. Juch!) 

Každopádně dneska se na obloze kouzlilo. Svítání jsem jaksi v rytmu ranního extrafofrkvapíku po kuchyni etc. nestihla zachytit, ale kochala jsem se v rámci možností intenzivně. Asi mně pak něco spadlo do oka nebo tak, ale ten zázrak se krapet rozmázl... Nevím. Nicméně odpoledne, když B byla ve skautu, obloha čarokrásně mračila dál. Senk jů...

J řádil jak černá ruka, testli jsme letos prvně naše provinční hřišťátko (škoda, že je v tak zoufalém stavu). No a vzhledem k tomu, že ještě před týdnem byl všude sníh, byla půda hezky nasátá... a vláčná... a hutná... a mazlavá... a ... prostě jsme zase odcházeli jako totální prasoři. Jak se tomu říká? Tradice? U nás už asi i pomalu jo. Kotvy jsme zvedli tak akurat, abychom ještě stihli projet naši oblíbenou trasu. Do ruky rohlík (jinak kočár ne-e), zablácené boty pověsit a s výhledem na rozdělanou práci vyrazit vstříc zářným zítřkům...


Všimli jste si, jak dokonale ladím v zeleno-tyrkysovo-hnědé kombinaci??? Kabela tuto ♥

 ***
Pěknej večur!

5 komentářů:

  1. Příroda je mocná čarodějka! A na botech vidím, že jaro má i svou odvrácenou tvář:o)) Ještě že háčkování má silně terapeutické účinky a takové hovadinky neřešíš.o) K.

    OdpovědětVymazat
  2. S tou přírodou máš recht, s odvrácenou stranou jara taktéž (ale kdo by to řešil, sám Plíhal říká, že "špína je velmi relativní pojem, někdo je čistý, i když páchne třeba hnojem") a o prospěšných účincích ručních prací s Tebou vůbec nehodlám polemizovat:o) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani , nádhera !!! A pěkně jsi to napsala o té špíně , to snad bych si měla někam vystavit :) I když...já jsem docela flefmatik , takže mě to bláto většinou až tak nerozhází :)) Včera právě přišel prostřední ze zahrady zválený jako čuník - no co , však už je to vyprané :))) A ta barevná kombinace se mi moc líbí...a jsem zvědavá , co že to je ? Či bude ? Měj se ! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Markéto, moc děkuju, fotilo se samo... To nebe bylo neuvěřitelný.

    Ráďo, ráda Tě vidím.o) To o špíně tady v komentech? To je text Plíhalovy Písně "Špína"
    http://www.karelplihal.cz/texty.php?text=spina
    On je kouzelník se slovy! A jen tak mezi námi, já mám taky ráda, když jsme hezky zapráskaní od hlavy až k patě a s úsměvem na tváři se radujeme ze života. O ničem jiném to nejni. Ždímat každý den na maximum!! Opatruj se, J.

    OdpovědětVymazat