pátek 25. února 2011

Sbohem a šáteček... a brej den.o)

Tak dva šátky jsem poslala do světa. Ne že bych se rozhodla, že šátkovat už nebudu, páč to si - upřímně doufám - ještě nějaký ten pátek budeme s J užívat. Prostě jen nastal čas, aby těšily jinde. A aby těšilo něco jiného u nás.o)

Těmto šátkům máváme...


Můj první šátek, Storchenwiege Anna. Určitě nejvytíženější, nejhebčí a nejoblíbenější. Čestný absolvent mnoha akcí, mj. výstupu na Praděd (z Karlovy studánky, 7/2010).

Druhým šátkem byl Aniččin brácha, Leo Café. Chutnal výtečně, kůži hladil a očím dovolil odpočívat. Kafi já odolávám vždycky jen těžko. (Pulčinské skály, 9/2010)

Ale. 
Každý máme svůj sen. Ať už se týká čehokoliv. Pamatujete na ten můj šátkový? 
Tam u toho mýdla v barvách lesních bobulí, víte? Měla jsem jej v hlavě zhruba rok, párkrát byl nadosah, ale unikal, unikal... Byla jsem relativně klidná. Jsem v zásadě fatalista, takže jsem věděla, že jednou Bobule ochutnám. Stejně jako jsem věděla, že když neochutnám, vůbec nic zásadního se nestane. Souhrou okolností ale mlsám. A ráda! A je to žrádlo, vážení:o))! 
Třetí Kuře je nevyhnutelné.o)

...abychom tohoto přijali♥


Velký dík Aničce z Opavy.o)

5 komentářů:

  1. Krásné jsou všechny 3 :-)
    Hezký víkend

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. no jo, je krásnej, to chápu:-) taky mám doma jeden, ale už je mi na to naše desetikilový zvíře krátkej-podědila jsem tu nejmeší velikost...a hlavně jsem se teď docela zasekla na té stránce s těmi šátky...skoro nevím, kterej bych si vybrala...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tak, Věrko. Ale bydlet u nás všechny nemůžou:o) Naštěstí moc nelpím na věcech, takže nás opouštěly s radostí, že jdou těšit dál...

    Jani, že jo? Lákadel je spousta, ale doporučuju projet hlavně bazary - na ND, MMB, Bráně k dětem atd. Vyhlídnout si třeba favorita a pak trochu popátrat. Z 2. ruky bývají často levnější a na kvalitě předchozí nošení většinou neubírá, naopak měknou a jsou příjemnější... J.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jani, tož to já zase na nich( vlastně něm) lpím, takže šátek mám jeden jediný a nechám si ho NAVŽDY!!!:)))) I když popravdě- teď používáme spíš manducu- já, kůže líná! Ale jako ten co sis vybrala je NÁDHERNÝ, to teda jo!
    Výlety SUPER- neříkej, že jste na Praděd šli kolem toho potoka (jméno si už nepamatuju, snad Bílý?)Tam jsem teda měla problém sama se sebou:) A na Pulčinách to miluju, dcera též- ach jo, už ať je teplo a máme taťku domaaaa!!!
    Mějte se krásně na Kohoutím vršku!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Upřímně, Radko, myslím, že Bobule u nás už taky zůstanou navždy.o) Srdeční záležitost. Manducu jsem prodala taky včera, J je na ni těžký, jsou nám mnohem pohodlnější šátky, váha se lépe rozloží. Možná ji někdy potkáš ve Zl - Olive Blush.o) A taky byly potřeba peníze na pojištění auta:o))) Jak pragmatické.
    A ano, na Praděd jsme šli kolem Bílého potoka. Bylo to perfektní, i B byla spokojená, taková jedna velká průlezka:o)Pulčiny bez komentáře. Myslím, že je to útočiště všech lidí tady z této oblasti Moravy. Krása tam. Opatrujte se a užívejte nesmělých paprsků! J.

    OdpovědětVymazat