úterý 15. února 2011

Simsalabim!


Vzhledem k faktu, že čepka pro J je hotová, můžu začit pracovat na dalším projektu. Těším se moc a převelice, protože:
       a) příze je luxusně heboučká a i barva hezky hladí oči
       b) po dlouhé době to bude zcela sobecky pouze a jen pro mne
       c) mohlo by to jít hezky od ruky, soudě dle včerejšího testovacího kvítku
       d) v konečném důsledku se bude jednat o neuvěřitelně muchlací záležitost... 

...a to já ráda. Šecko výše jmenované:o)



A páč mi tady s tím začíná J čarovat, raději uložím poklady do košíku a s tím největším pádím ven...

Brej den vinšujeme z Valach!
 

6 komentářů:

  1. Vypadá to moc dobře:-)...užijte si procházku a hezký den.jana

    OdpovědětVymazat
  2. Jaňuli, díky! Prochajda byla svěží, J polítal, pospal, takže dokonalost sama.o) Fajn večer, J.

    OdpovědětVymazat
  3. C'est une belle couleur pour une étole japonaise !

    OdpovědětVymazat
  4. You´re right! It will be japanese scarf... and pattern is your.o) Thanks a lot! J.

    OdpovědětVymazat
  5. Kytičky vypadají náramně a příze jakoby opravdu hladila :o) krásná práce...a já si u Vás vždycky tak krásně počtu...máte úžasně "básnické střevo" jak říkával můj děda :o))) Mějte se krásně...Radka

    OdpovědětVymazat
  6. Radko, děkuju, za přízi, práci i střevo:o) Čeština čaruje sama, já jen tak hlupě ťápu.o) A Vaše zaječice je stejně šik, ó, ta se má! J.

    OdpovědětVymazat