neděle 27. února 2011

Svět je krásný..

...byl úplně první nápis na minitabulce, kterou B dostala od tety Júři. Děti jsou někdy tak neuvěřitelně pozitivní... Krása. U tety Júři je taky vždycky moc krásně. Je to jedna z mých služebně nejstarších blízkých duší a ač máme hodně věcí jinak, více je těch, které nás pojí. Navzdory okolnostem. Jakýmkoliv.


 
Pátek byl jedním z těch laskavých dnů, ze kterých člověk ještě dlouho čerpá, vzpomíná na ně s jiskrou v oku a v hlavě mu zní jako mantra Ještěještěještě... Júřina princezna se brchá z chorob, tak jsme jeli krapet pozvednout morál. Kromě úsměvu na rtu a klidu v duši jsem odjížděla se zadanou prací na dané téma. Blíží se oslava narozenin Júřiny mamči. A ta čepice, kterou loni donesl Ježíšek Júři, se jí tolik líbila! No není to náhoda?! Háčkování kytek jde stranou... Pletem!


Mimochodem. Jsou dvě věci, které mne dokáží na pletení vážně vytočit.
1) Když není výtvor ani zdaleka hotový, dojde příze a není možnost dokoupit další klubka.
2) Skutečnost, že nejste spokojeni s tvarem a musíte párat. Eh. Nabírání oček. Existuje někdo, kdo rád nabírá spadlá očka zpět na jehlice??! 

Jdu nabírat. Už podruhé. A doufám, pevně doufám v to, že napotřetí tvar trefím, čepka nebude ani příliš vysoká, ani příliš kulatá, prostě tak akorát na hlavu jedné milé paní, která mi vychovala Júřu:o) Kuju!

6 komentářů:

  1. Ano, svět je krásný,navzdory párání a tak.Je skvělé mít pozitivně naladěné děti.Zdravím,B.

    OdpovědětVymazat
  2. V tomhle je lepsi hackovani, zadne nabirani ocek, vyparat a jede se dal :) Ja jsem nedavno parala. Hackovanou cepici a to take dvakrat a nakonec jsem ji upletla:) Preji bezproblemove dokonceni capky, podle fotky bude moc hezka. Zdravi Monika.....

    OdpovědětVymazat
  3. Super čítaníčko, humor aj zamyslenie v sebe skrývajúce, ale fotky sú báječné, najmä No.2 je pre mňa No.1:)))Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, v tomto období je přímo nutné myslet pozitivně, ale chápu, že když už poněkolikáté nabíráš očka, tak se to trochu kazí.
    U mě je to naprosto normální, že začnu plést(háčkovat) a dojde materiál, i párání je docela běžné, hlavně že vždy někam dobéřu.
    Hezké dny
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Bohdano, souhlas. A to jako sakumprdum.o)

    Moniko, přesně to jsem měla na mysli, u háčkování člověk lapne jedno očko a jede se zvesela dál:o) A díky!

    Gabi, Slunce má mocné kouzlo a J je vděčný posluchač. Miluje čtení! ...když má náladu:o)

    Marci, je tak.o) Jsou to malé věci, ale na mou náturu je to někdy teda zkouška festovní. Ale na soustředění a usměrnění myšlenek jako faň:o) Měj se hezky a děkuju, J.

    OdpovědětVymazat
  6. Nepářu. Dopletu to. Vždycky mi to vyjde větší, než bylo zamýšleno. Místo šály pro muže - pléd pro mně. A díky tomu máme s dcerou naprosto stejné kulichy, s růžovými proužky a bambulí. Akorát, že já se v něm stydím vylézt mezi lidi.:-)

    OdpovědětVymazat