středa 30. března 2011

Dokulata 1.

 Ačkoliv se na kalendářích tkví pěkně ostrý letopočet 2011, pro mne se zatím pořád nese v pěkně kulaťoučkém duchu. Věřím, že se tak hezky prokutálím i zbytkem roku, protože zatím to jde hezky svěže a je u toho náramná bžunda. Tak trochu jako když jsme, coby malí caparti, váleli sudy u babičky v Jeseníkách (a hlavně velkýho bacha na kravince). Jen by to chtělo nějaký integrovaný retardér, protože mám pocit, že se tím životem koulíme nějak podezřele rychle. Jen co s J vyrazíme na tůru, už šmahem pro B do školy, kroužky, návštěvy, povinnosti a šup děti spát, pouklízet-roztřídit-navařit-nachystat a nazdar odpadlíku! Cože? To jako už?! Tak brý ránko... A ať se daří ve škole! No šupem, J, pome, ať si to venku užijem!

Že to znáte, že jo?!
A poněvadž to ani není tak dávno, možná nějakých 25 let, kdy nás mamina začala směrovat k upřímnosti k sobě i ke druhým a k tomu, že je dobré říkat, co si opravdu myslíme (a v případě bum-au si za vyřčené nést zodpovědnost a fňukat a kvílet jen v závislosti na rozsahu zranění a to, pozor, na svém vlastním rameni), vykřičela jsem jednoho krásného dne na jednom krásném blogu mou naprostou fascinaci papírovými kolečkovými řetězy. Bum-au nepřišlo. Zato přišlo něco naprosto jiného...
Nádhera, Bohdano, moc Ti za balík děkuju! Bomba absolutní!
Kutálíme se dál! A dobře je.

4 komentáře:

  1. Ahoj Janinko.
    Ty kytky mi vychází cca 7,5 cm v průměru. Kolik jsi měla ty? Možná mám příliš tlustou vlnu, ale nezdá se.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, ještě jeden dotaz - jak jsi to celé vypnula? Mám takové nutkání hodit to do aviváže, aby to bylo měkké a nadýchané a pak rozložit. Jak jsi to, prosím tě, dělala ty?
    Děkuju!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, úplně jsi mě dojala,jsem ráda,že se ti líbí a ...Díky,B.

    OdpovědětVymazat
  4. Tož to jsme se dojímaly stereo, Bohdano:o) Já tedy primárně faktem, že dobrý člověk ještě žije... Díky, opatruj se, J.

    OdpovědětVymazat