středa 23. března 2011

Pohoštění v trapu

 Tak se včera zase klohnilo. Míváme se známými "Konzultační středy", po B výtvarce sem vtrhne tetka se svými třemi rozkošnými potomky (střídání ob týden - v  pravidelných intervalech rabujeme i my u nich) a nese se to tady v duchu 2+5 (event. další sousedovic drobotina, jsme-li na zahradě). Tak jsem si říkala, že mňamka dle Sáši by tentokrát bodla. Aspoň já dycky na návštěvách oceňuju, mohu-li se zakousnout do nějaké lahodné krmě, takže následujíc vlastních zažitých archetypů vymetených stolků jsme s B pekly. Ať jsme připravené a koláč vychlazen. Jenže tato mňamka je natolik mňamózní, že pro dnešní odpoledne bude muset ještě narychlo vzniknout nějaká bábovka či co:o) 

 

Postupovala jsem podle receptu, nicméně... vzhledem k absenci vánočního cukroví byly na korpus použity sušenky Club (2 balíčky) a žíhání se jaksi minulo účinkem - ale snaha fakt byla. No nevadí, zemitá trikolora typu Natural též fajn:o)

5 komentářů:

  1. ty bláho...teda já mám na to takovou chuť, jen jak se trochu zmátořím, tak někoho zmermomocním a pošlu do obchodu-jsem teď nějaká nemožná:-) Ale vypadá to skvěle...teda,tohle mi dělat...:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, mám tyhle koláče moc ráda a nejsem sama, mizí u nás velkou rychlostí, ať s návštěvou nebo bez ní :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé, to vypadá výborně... Já moc nepeču, ale tohle by se možná i u nás "sneslo"

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle, ani se nedivím, že nevydržel:))) Určitě taky někdy vyzkouším. Jani, užívejte nádherné jaro, zdravíme!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. tak jsem mrkla i na orginál a tenhle vypadá lákavěji ;) mňam :)

    OdpovědětVymazat