středa 16. března 2011

Prší...

Kdo čte tento blog od jeho počátků, ví, že B mívá ve středu výtvarku. Taky ví, že mezitím cajdáme s J okolím a užíváme klid přírody. Novinkou možná bude, že se tak děje každým týdnem, navzdory všem a všemu. Takže i dnes jsme, kapky-nekapky, cajdali s J okolím a užívali klidu přírody. A byl to tedy klid absolutní, jelikož žádný normální člověk v tomto počasí prostě na procházky nechodí:o)




Za chvíli budu posílat do světa nákrčník, tak jsem si jej vyfotila pro případ pozdějších potřeb. Je pletený na kruhových jehlicích jako roura, v horní části je mírné zúžený (2x38cm, dole 2x42cm). Dlouhý je 58cm, takže je možné se do něj hezky zachumlat, a koukat na svět z heboučkého tepla. Nebo teploučkého hebka. Jak je libo.o)
 
My si ještě běžíme pohrát ke kamarádům...

6 komentářů:

  1. Jani, krásné, mokré fotky! A ten nákrčmník, ten je muchlací i na dálku a vtipně vyfocený!
    Pohodový podvečer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný...ta barva i ten materiál...hned bych si nechala říct :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Teta z kopca, jsem se muselá smát, my míváme s nejmenším ve středu plavání a jak jsem dnes viděla to počasí za oknem, tak jsem to vzdala, no, nechtělo se mi ani jinak, prostě lenora zvítězila a matka se to snažila svést na počasí, na to, že chlapík po O nespal a byl by protivný atd.,atd...... a pak jsem na sebe byla pěkně nas...štvaná! A tys na rozdíl ode mně "vyhrála", šuci, měla bych se nad sebou vážně zamyslet!!!!:):):)
    Nákrčník- nádhera....a ta barvička, jůůůů!!!!
    Krásný den!!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná deka pod pláštěnkou:-) taky jsme včera jeli deštěm, kluci na odrážedle a koloběžce, já klusala pěšky....obdivovala jsem, jak jim to počasí nevadí (měli pláštěny)....matouš se soustavně divil, jak mu to kape na rukuuuu!!! ještě u večeře o tom vykládal... tak ať se to po tom dešti brzy zazelená:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju! Dobře bylo i za mokra, já osobně mám teda déšť docela ráda, pokud neprší nepřetržitě nějak dramaticky dlouho. Takže jsme si to užili.

    Markét, je to tyrkysová Geisha od Vlnapu. Mám od nich ještě zelenou a jdou krásně k sobě. Na omak taky hodně fajn, i když já jsem teď rozmlsaná tou Alpacou od Dropsu:o/

    Ráďo, pravda je taková, že venčení praktikuju prioritně kvůli sobě.o) Jednak nemůžu být bez pohybu na čerstvém vzduchu a druhak... no... mé děti jsou na zabití, když se nevyřádí venku. Dny doma pro mne bývají velmi, velmi náročné. Bez smajlíka!

    Katko, Ty jsi špion numero uno! Každopádně díky, dělala jsem ji J v porodnici. Byly jsme rarita - druhá mamča, která se mnou ležela na pokoji, svému chlapečkovi vyšívala peřinku.o)
    Déšť je bezva, jen my dospěláci furt máme nějaký problém.o) Btw. Tvůj syn krásné jméno!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, ten nákrčník je skvělej, asi fakt budu muset začít plést...pořád jsem ve fázi hladce upletu pět řad a pak to uvztekaná odložím...A vůbec, máš skvělý fotky..hezkej den. jana

    OdpovědětVymazat