pátek 4. března 2011

Takový všední...

Velká očekávání.

 Bezmezná juch a jupí! Lola z Karibiku!

Bezva swapy - foto spešl pro Moniku.o)

Hromada práce, dobrý pocit.

Překvapivé návštěvy. Rozmilé to bylo, kmotřičko Lištičko:o)

Nečekané nálezy.

Takový všední den. Krásně všední.
Takové krásně všední dny...miluju.

Příjemný pátek a úsměv na rtu!

8 komentářů:

  1. Jééé, to je pěkný.. Krásný fotečky i radost, čišící z nich i ze všech slov,...

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to bylo fajn..Jani, tvůj blog mě vždycky tak potěší a dobře naladí...Už jsem byla dneska ve fázi, že bych někoho zabila...takže to přesně padlo na úrodnou půdu...krásnej víkend a díky. Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Zdá sa, že sme mali spoločne (ne)obyčajný deň:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Modravá, děkuju, radost všedních dní my moc rádi.o)

    Jani, to je velká čest, jsem ráda! Fáze "těsně před" jsou mi dobře známy, ale pracuju na sobě, pracuju:o))) Někdy to už bývá těsně, ale syndrom papiňáku už dlouho nebyl.o) Myslím na vás a Kubíkův velký den!

    Gabi a ty jsou, co? Mňam!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, stihli jste spoustu věcí - nevím, jestli víc závidím tvoření s dětmi nebo umytá okna :o)
    Pohodovou sobotu, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, i já mám ráda obyčejné dny, nemám ráda plánování, mám pocit, že když něco musím, trvá mi to strašně dlouho, než když se do něčeho pustím jen tak. U Tebe vždy vládne pohodička a ráda Tě navštěvuji. Hezký víkend plný (ne)obyčejných zážitků.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  7. Krása, pohoda, klid.....ať to pokračuje i nadále na Kohoutím vršku!! Zdravíme odvedle:)) Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Helo - děti, samozřejmě, že jo! Ta okna jsou jen takový hlupý bonus navíc pro jarochtivé nedočkavce.o)

    Marcelo, moc děkuju za Tvá slova, hodně to pro mne znamená.o)

    Radule, senk jů, bejby:o) Věřím v neverending story! Bo jaké si to uděláš... víme:o)

    OdpovědětVymazat