čtvrtek 28. dubna 2011

28 v tyrkysu

 
 Jedna madam bude mít brzy narozeniny. 28, pískle. Potkaly jsme se na intru, já ve čtvrťáku, ona prvák. Po mé maturitě jsme se pár let neviděly a ani už vlastně nevím, jak se naše cesty zase spojily. Ale spojily se a já jsem tomu ráda. Dokonce tak moc, že jí k narozeninám s radostí dávám věci, do kterých jsem se bezhlavě zamilovala...


Technické parametry, ať nezapomenu...
Použivá příze: Lada Luxus, Tyrkys 53400 (už se nevyrábí, bohužel)
Spotřeba: 2,5 klubka
Háček: 5,0mm
Rozměry: základna 150cm bez střapců (174cm se střapci), ramena 105cm
Vzorek: poloviční granny square, v detailním postupu tuto, že ano, Evule und Radule...
Časová náročnost: týden - pro lenochy, kteří v tom nejedou každý den...

*** 

Poznámka pod čarou: jak jsem se včera podivovala nad faktem, že ve škole neproběhlo žádné tytyty směrem k B temperamentu. Rozražené čelo muselo samo počkat, až bude po rodičákách:o) Akorát nechápu, jak si to o ten háček pod deskou školní lavice rozsekla, to musel být fakt hodně slušný akrobatický výkon...

17 komentářů:

  1. Jani, šátek se ti moc povedl, nedivím se, že se s ním těžko loučíš :o) Ale co by člověk pro dobrou kamarádku neudělal, že :o)
    Posílám pozdravení a pofoukání toho zamašličkovaného čílka, snad to moc nebolí!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná barva, úžasná šála! Dám si na úkol naúčit se šít ale hlavně háčkovat. Dárek jistě hodně potěší-a potěšil by, tipují, v každém věku.:)E. (BTW: ať žijou průhy!)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný šál!! To je inspirace.... a B vypadá jak Sofie ze Sofiina světa....prostě na mě dýchla takovou severskou náladou (nebo že by PiPi? :-))

    OdpovědětVymazat
  4. joooj Jani, zas raz krásna robota...jazvy sú super sexy, takže no worries :)a mám otázočku..kde sa tam u vás v cz dá kúpiť tá klovatina..som bola tu v umeleckých potrebaách a nič!!! a to som si kúpila tú knihu, čo si odporúčala..hravé tvoření....a tam je toho s tou klovatinou kopec....ma picne, ak to nezoženieeem!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Heli, zlehka se budu loučit, nerada syslím to, čím můžu udělat radost dál, povětšinou... Pár majetnických špeků doma mám, ale když se to vezme kolem a kolem, vlastní tvorbu ráda distribuju:o)

    Ellen, háčkování jde hezky od ruky, na Youtube je hafo videí.o) Pruhům zdar! J.

    Katko, díky! B vyřídím, ona bude ráda. Sofiin svět jsme nečetli/neviděli, ale Pipi je srdeční záležitost...

    MamINo, klovatina je v Česku dostupná normálně v papírnictví... Zkus se poptat, kdybys nesehnala, hoď echo, pošli indicie a čekej balík z ČR, není problém, ju? To dáme! Hoja.o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, krásné, jako vždy!! A jsi veliká kočka, moc Ti to sluší (pokud to jsi Ty-na fotce :))!

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, parádní šála a nádherná barva..tu fakt můžu.tak krásný den-nevím jak u vás, ale u nás je:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, tož lituju,že to nejsem já-ta kámoška:))) Za prvé- dostala bych takovou nádheru, za druhé- bylo by mi 28...ach.....tož nic, pokusila bych se sama, jen teda taková škoda,že v téhle barvě už se nevyrábí,ta se mi líbí moc. Já bych teda moc,moc,moc,moc..........prosila o ten rozkres (víš, já bez návodu nezvládám-krom čepic,ty zas nedám podle návodu:) a za půl roku možná budu mít hotovo:)))))
    A na ty háčky jsem se dívala minule, hned mě napadlo, že je to jen otázka času:) Tak ať to moc nebolí!!!
    Krásný den na Kohoutí vršek!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  9. už som zohnala...normálne v papiernictve....umelci to nepoznajú :P krásny víkend!

    OdpovědětVymazat
  10. Markét, dík. Hlavně mám ted krásné kruhy pod očima, krásně odrůstající melír a hážu zaručeně nejkrásnější ksichty v širém okolí.o) Juch!

    Jani, i má ♥ barva to je, mj. Díky!

    Radu,mám ještě 7,5klubka, kupovala jsem si tenkrát celý pytel s 10 klubky, jestli po ní jó toužíš, není problém. Rozkres dodám, jen co jej rozkreslím:o) Budu se snažit, aby to bylo v horizontu dní...
    A s těmi háčky a otázkou času - přesně to byla má 1. věta, když mi p. uč. řekla, co se stalo. Absolutně mne to nepřekvapilo. Teď už je B dobrá, ale ve šk se klepala jak ratlík, moja. Nebrečela, ale bylo vidět, že sranda to není. Dostala parádní pruhované nadkolenky jako bolestné, bojovnice...

    MamINo, super, můžete řádit jak černé ruky! Těším! PS: Ve výtvarných potřebách znají Arabskou gumu. Cenově odpovídá právě obchůdkům tohoto typu.o)

    OdpovědětVymazat
  11. Jani, satek je uzasny, krasna barva. A at je mala brzy fit. U nas se porad otlouka to mladsi. Pekny a klidny vecer!

    OdpovědětVymazat
  12. Tak ale Jani, to bych byla šťastná!!!! Za ty klubka (i rozkres), jen teda mám výčitky, že taková drahocennost a tobě ubyde:( Hele, dobře si to promysli!!! Ale jsi prostě zlatá, fakt! A já bych byla nucená se do šátku opravdu pustit- tak to je něco, já, věčný teoretik:)Dík,dík,dík!!! B.je teda statečná, u nás by se to bez pláče neobešlo, navíc i s "bolestným" je to horší, J. je velice nerozhodná, teď nás čeká zubař, bude vrtání, tak má slíbeno za statečnost něco, co si bude přát-zatím neví, no vlastně ví,živou kočičku, ale to jaksi zatím nee:) Tak krásný víkend! Radka

    OdpovědětVymazat
  13. Katko, u nás se otloukáme pořád dokola všichni, kromě tatínka, ten je šikovný... Jinak stašný hebla, děti asi po mně, a já tedy nevím po kom?! Asi jsem se trochu nedobrovolně stala zakladatelkou rodinné tradice a nositel vzácného crash-genu:o))) Modřinám etc. zdar!

    Radu, všecko bude, ráda se podělím.o) B je statečná neuvěřitelně, ale doma si popláče ráda, když je bolínko. Pomazlit, pomuchlat, pofoukat ještě potřebuje. Ale na veřejnosti raději udělá hovadinku, aby to shodila a jede dál, slečna tvrďák. Na živou kočku a živého králíka klíďo dojeďte na venkov, máme. Šíša a Ťápa vás rádi uvidí, my samo též...

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den Jano,
    mám na Vás tedy prosbu o ten rozpis..? Jinak , úžasný blog vedete ( krom jiného). "Ujíždím" na něm již týden, od chvíle (když je chvíle..), kdy jsem Vás objevila. Citlivé a " mnohovrstevné" psaní, krásné práce a foto.Hodně energie, síly a radosti přeji. Monika ( DokoupilovaMonika@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ani neuvědomila, že jsem tady pak nedodala odkaz na postup:o) Tož dík za připomínku, už je to komplet, odkaz doplněn a čeká jen na Vás:o) A moc děkuju za Vaše slova, jsem ráda, že se Vám tu líbí, J.

      PS: Ať nemusíte hledat znova v textu, popis hledejte přímo tuto:
      http://rooster-hill.blogspot.cz/2011/09/evula-und-raduleo.html

      Vymazat
    2. Děkuji za rychlou odpověď, vlna je již objednána..:-), tak se těším. Mějte se hezky. Monika

      Vymazat