čtvrtek 21. dubna 2011

Cukr-káva-limonáda...

 ...čaj - rum - BUM! Výborná hra! Předávána z generace na generaci a pořád baví, to je zaručená známka kvality. Úplně si vybavuju, jak jsme před dvaceti, pětadvaceti lety řádili na jednom kopřivnickém sídlišti a dávali jsme do těchto her absolutně vše, jakoby šlo vážně o život:o) Stejně jako tyto děti teď. Krása, když hry pohltí...

Třeba jako tady tydle dva mafiány. C-K-L je na ně ještě krapet neuchopitelná, tak se bavili po svém. A jedééém!!! /Pozn. redakce: upřímně se u té fotky bavím. Abyste rozuměli - já řídím, můj choť nikoliv. Tož jak když jedem na výlet my:o) Myslím, že i ty výrazy jsou celkem věrohodné. Těžce to vychytali, chachá!

No a bo su robka prakticka, byla by věčná škoda promarnit čas, když si děti tak hezky hrají. Takže požírajíc perník, chlemtajíc kafe a plkajíc se spřízněnými dušemi z blízkého okolí kompletuji králíčky, kteří nás letos přihopkali potěšit z krabičky ztracených fusek. Já věděla, že jejich archivace má smysl:o)
 ...ještě očka...

 Welcome! Willkommen! Dobrodošli!

Ušáci domácí. Zbytek se bude mít taky dobře... Ahooj, na druhý kopec!
Návod pro archiváře ponožek tuto.

Krásné Velikonoce všem a užívejte! A chlopi, buďte něžní! Stop potokům a jalovcům.o)

9 komentářů:

  1. Janula, niekedy mi tvoje výrazy dajú zabrať,ale prehryziem sa nimi vždy:)) Ako som už písala u Radky, u mňa včul každý zajac dobrý, brala by som z tvojich do partie:) Požehnanú Veľkú Noc:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  2. jáááj..ako sa ja neviem dočkať, keď aj Teo už bude bežkať! krásnu veľkú noc prajem!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani- tož fakt z tebe nemožu, to jsem se nasmála, že- jako když jedem na výlet my:))))) já na místě spolujezdce mám hafo času pozorovat, tak třeba někdy "najdu" podobnou(či stejnou) dvojici (to jako vás:)))) Zajošci jsou skvělí, mám tu pár lichých ponožek(no, rozhodně víc než pár:))) a pořád čekám, že ta druhá se k nim objeví. Ale zřejmě už ne, tak zajíčci to jistí:)))A ty hry našeho mládí, to je úžasné!!!!Jen u nás mě docela mrzí absence dětí- z okolí, jsou tu samí lidé před důchodem a v důchodu, ještěže u babi pobíhá neustále veliký krdel dětí:)))
    Tož užijte krásně velikonoce!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, ta fotka je tak verohodna a vystihuje i situaci u nas, ridime oba, ale ja jezdim rychleji :o) a ponozkovy zajici nemaji chybu. Krasne Velikonoce, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. A to se krotím, Gabko.o) Konkrétně tento text jsem na Tvůj popud četla znova a žádnou češtinářskou "prasárnu" jsem tam neobjevila:o/ Už je to se mnou zlé, češtinářka moje oblíbená by se na mně možná dopustila i nějakého toho drobného násilí... Mně děcka ve šk skloňovala - Lukáš bez Lukáša jako pán bez pána. Těžko se vysvětlovalo, že Lukáš bez Lukáše jako muž bez muže. A v písemce - druhy zeleniny: zemáky, ohárky, rajčata... Valašsko si žije po svém:o)))

    MamINo, ani já se nemohla dočkat. Je to blaho. Teo je borec, za chvíli povalí!

    Radu, sleduj! Jezdíme každý týden ke tchánům na Kúty, sice bez tatíka, ale až uvidíš takovou nadšenou řidičku, klidně stopuj. Já zase budu vyhlížet papouška na hlavě:o) K dětem - tady je to fakt parádní, máme tady "Hasta la Vista Ulička Gang" se stálou základnou, která často a variabilně přibírá další členy (kamarády, děti kamarádů rodičů a tak). Je to super, díky za to.

    Katko, ženský za volantem forever! Moje řeč:o) Ikdyž jsou momenty, kdy bych se taky ráda "jen" vezla. Od toho mám ale brášku♥

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, nádhera - hrající si děti, ponožkoví ušáci, tvoje povídání!
    Užijte si krásně Velikonoce!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, děkuji za přání k svátku.
    Skvěle jsem se pobavila při čtení příspěvku a prohlížení fotek(dětičky v autě jsou úžasné), Zajíčci se také moc povedly.
    Celé Tvé rodině přeji krásné velikonoce.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  8. Výborné vyprávění,,děti jsou supéér jak v autě tak mimo.Těším se na další příspěvky.
    Krásný zbytek velikonoc -Alena

    OdpovědětVymazat
  9. Helo, Marcelo, Aleno, děkuju za přání k Velikonocům i vše ostatní - potěšení na mé straně, že se povídánky&comp. líbí.o) Jana

    OdpovědětVymazat