pátek 8. dubna 2011

Doma

 Mám ráda páteční odpoledne. Jediný den v týdnu, kdy nemáme žádné povinnosti. Snažím se to takto dodržovat, i vzhledem k faktu, že víkendy míváme většinou "společenské". Takže v pátek žádné akce mimo domov, maximálně řádíme se spřátelenými rodinami na Kohoutím vršku. Dneska bylo u nás příjemně pod mrakem, dopoledne jsem se s J prošla ke křížku s vidinou, jak po obědě spokojeně pochrupká a já si třeba dám v klidu kafe a poklábosím s B, jak bylo. Ha! Totální bojkot. Tak jsme aspoň upekli muffiny
O víkendu jak když najdem...
 Odpoledne pokračovalo na pohodové vlně. Občasné záchvaty vzteku toho malého nevyspaného tvora nepočítám, tak moc jsem chápala, jak se cítí. Trochu nedobrovolně jsem totiž i já skalním fandou Spánkového Deficitu. Tož fajna grupa... hopa!


 
 Charakteristická věc pro J - autíčko v ruce. Je mu celkem jedno, jaký model svírá, ale nepustí. Druhou rukou manipuluje zcela obratně a suverénně, ruce lze dokonce i střídat, nicméně jedna ruka je bloklá dycky. Pokud chcete autko v nestřežené chvíli nenápadně ukořistit, svižně cukne a jede si dál to svoje.o)


Kvítka od B v košíku s rozpracovanou zakázkou. Já tak strašně nerada dělám dvě věci stejně, eh. Doufám, že se vybičuju a s pondělkem si zase začnu potichu plnit své touhy... Srdce ví, hlava už koumá, ruce prahnou. Funguje to.

 A na závěr, v souvislosti s minulým příspěvkem a následné debatě o tom, kolik lidí fandí "kazovému zboží" a nedokonalé věci jim přijdou ve své zranitelnosti tak strašně silné... Tato hortenzie přezimovala na hřbitově. Venku. Květináč po mamině puknul, květina působí naprosto zdevastovaně. Ale šanci jí dát můžu, že jo?! Věřím.

4 komentáře:

  1. Užijte si hezký víkend s muffinama :)!!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani- mňam a ham!!
    Náš nejmenší chlapík je taky autíčkový, jen co začal lozit, drapl autíčka a jel, nechápala jsem, jak na to vůbec přišel, protože "prostředníček" je spíš panáčkový a zvířátkový. No a tak jezdí doteť, i když ještě na tom není jako J.,venku je zatím nepotřebuje:)) J. je super!!!
    Já to mám taky podobné- jednou- vyzkoušet,jak mi to jde- hurá,povedlo se! a stačilo by, no a pak bojuju s tím, že by to chtělo třikrát, že:)))
    Ale jestli jsem dobře pochopila, tak bude veliká radost z čepičky- dostatečné zadostiučinění,ne?
    A celá hořím nedočkavostí,co za krásu sis zase vymyslela, už teď slintám:)))
    Hortenzii a tobě věřím též!!!
    Krásný víkend od nás!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, také jsme měli autíčkové období, mufinky vypadají dobře, objevila jsem poslední dva banány, tak se na ně chystám. Hezkou neděli
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  4. Markét, díky, dobře bylo! I bez muffinů:o)

    Ráďo, čepur není pro B, je pro jejího kamaráda, jehož mamča viděla čepici na J a nutně ji pro Davču potřebovala:o) Ale už je z háčku pryč, zítra předám a jdu si vlastní cestou. Juch!

    Marci, muffiny chutily, co? Viděla jsem u Tebe na blogu, žes už je spáchala, jsi žena činu.o)
    Dobrou všem!

    OdpovědětVymazat