pátek 1. dubna 2011

Dozlatova


Slunce čaruje. Jarní a podzimní formu zbožňuju, letní je na mne už krapet extrém. A extrémní varianty čehokoliv já nerada, povětšinou. Takže si užívám a snažím se pochytat co nejvíce té něhy, dokud není omezena na ráno/podvečer. Kontinuální něha.

Hospodařila jsem ve sklepě, abych vyštrachala věci potřebné ke kultivaci probouzející se zahrady. Mezi těmi všemi hrabátky a truhlíky, pytli s hlínou a keramzitem na mne vykoukly tyto dva obaly na květináče. Vyráběla jsem je kdysi dávno mamině na Vánoce, barevně do jejího obýváku - přírodní tóny byly nutností. Asi je po letech opráším a použiju v ložnici. Budou tam pasovat. Pak mám taky ráda věci, kterých se dotýkaly ruce mých milovaných. A taky jsme je vyráběli na vítkovických kolejích, na magickém pokoji 210 a ty časy se prostě vryjí pod kůži:o) Štěpo, hoj!

Autorem myšlenky je Robert Fulghum.

Tady už si nejsem moc jistá, ale tuším, že se jedná o Janu Štroblovou.
Nebo Daisy Mrázková... Fakt už nevím:o/

5 komentářů:

  1. Parádní náladové foto, jak na zlatou moc nejsem,tak tohle má šmrnc:-) (btw dnes se na ND objevil ER 4,2, je to v diskusi šátky z 2.ruky u Stassi;-) ale nevím jakou sháníš velikost. Pa

    OdpovědětVymazat
  2. Já zlatou taky ne-e, ale to je ten fórek těchto fotek. Nic z předmětů, které jsou na nich zachycené, ve skutečnosti není zlaté. Slunko je kouzelník, toť vše.o)
    A já se dycky jen usmívám pod fousy, které nemám, protože to zlaté Slunko, to mně dává radost tam, kde je třeba smuténka. Juch!

    OdpovědětVymazat
  3. Hele Jani, jako fakt není nic zlaté? To teda čubrním! Jsem se právě chtěla "vlísat do přízně" poznámkou, že máme stejné kliky a ono nic, my je totiž máme opravdu "zlaté". No, zlatou taky nemusím. Květináčky jsou úžasné!!! Mějte krásný víkend!! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Vím, co máš na myslí, Ráďo. Ty "zlaté" mosazné kliky měla na domečku babička, tvarově přesně jako jsou tyto. Materiálem se ale liší, tyto jsou z nějaké jiné slitiny, která je v konečném efektu stříbrná a taky tvrdší. Pa, J.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, sluníčko umí opravdu čarovat, ale teprve Ty jsi ho zastihla v krásném okamžiku. Já mám nejradši podzim a možná zimu(pro tu čistotu, když je sníh), jaro je moc špinavé(po zimě)a léto je moc upocené, i proto mi dnešní dvacítka nesedla a na zahradě už mě to nebavilo. Přeji krásnou, ikdyž teplotně asi zase nadprůměrnou, neděli.
    Marcela

    OdpovědětVymazat