neděle 10. dubna 2011

Dyk!

Mám strašně ráda Ostravu a severní Moravu obecně. Kořeny jsou kořeny. Roky strávené v tomto koutu Země se dostaly hluboko pod kůži a i když má kocábka nabrala do plachet v rámci Moravy jihozápadní směr, srdce stále tepe v úderném rytmu severu.


Taky mi na severu zůstalo pár přátel a vím, že i když se nevídáme denně, ba ani týdně/měsíčně/s některými ročně, jsou tady. Dyk! Jo a k tomu "dyk"... to máte takto, jak mne zasvětil jeden z těch ostravských kamarádů. Existují i vyjmenovaná slova po "D". Vy to nevěděli?! Vážně ne?!! Neuvěřitelné... Takže takto, chachaři: Dyk, dylina, dy parpl, dygytalky, dyskoteka.
A povinně doučit.o)

Á propos, Ráďo, fakt dyk. Asi si budu muset pustit dy parpl nebo skaknut na ňaku dyskoteku, bo mam radost jak dylina (ve smyslu blázen:-o), nehledě na ten letopočet na mojich dygytalkach, co nemam:o)


A pokud bych měla cenit já, tak tam, kam ráda chodím a kam, myslím, tato milá srandička ještě nedorazila - this way...
Bohdaně, protože dokáže dofouknout píchlou duši. Moc děkuju!
MamINě, protože miluju, když lidi srší energií a je z nich cítit Život.
Svatavě, protože její fotografie člověka nutí přemýšlet a její práce tepe.
Anně, protože inspiruje. A rozhodně ne v banalitách.o)
Michleně, protože její popisy jsou hodny stránek kreativních časopisů.
 Evě, protože dokáže to, co já nikdy nedám. Patchwork luxus.
Babi Maňasové, protože její články mají nadhled a humor.
Kinga blogger, bo její blog prostě žeru. Howgh.

A jinak všem blogům napravo, ráda klikám.o) Díky a nový týden s úsměvem!

8 komentářů:

  1. Jano, cerna Ostrava, moc hezke fotky. I me srdecko plane pro tyto konciny, pochazim od tud!

    OdpovědětVymazat
  2. Dyk! no ja ti ďakujem :) pocta! krásne foty zase raz!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty fotky jsou nádherné! A takových přátel, jak píšeš, těch je třeba.
    Gratuluji k ocenění a pěkný večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásný fotky. A zasmála jsem se, moc. Dyk:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem se ještě zmátořila, uspávání dětí je čím dál náročnější:o)

    Katko, upřímně si myslím, že sever má mocné kouzlo a málokdo odchází nepoznamenán (v nejlepším slova smyslu). Je to láska na celý život.o)

    MamINo, Helo, Jani, za fotky díky. Za vše ostatní ještě více.o) Nejvíc! Šak dyk:o)))

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, tož taky dyk, za osvětu, zas jsem dyky tobě o něco chytřejší:)))) Zdravím Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, Ostrava černá - mládí moje! Skvělé fotky, takhle vypadá i krásně! :-))
    Moc děkuji za zmínku o mých popisech! Pořád bojuju s květnatostí a přílišnou rozbíhavostí a vůbec - tím pádem mi tahle zpětná vazba udělala obrovskou radost! Normálně se tu červenám! :-)

    Ráda chodím na Tvůj blog nasávat úžasnou atmosféru, kterou tu vytváříš!

    OdpovědětVymazat
  8. Radu, šak dyť. Taky rozšiřuješ obzory.o) Dyky!

    Michleno, mé též, konkrétně VŠ. Jinak jsem se dívala, že jsi ze Suchdola, jezdívala jsem roky na Kletnou na tábor, skvostné vzpomínky.
    Návody máš perfektní, dobrá práce se vždycky prosadí, jasná věc! Těším! J.

    OdpovědětVymazat