středa 13. dubna 2011

Klášťovský valounek



  Přišel s námi z Klášťova. Mám vážné podezření, že jej tam někdo vytratil, protože svou oblostí mezi těmi zlomovými kameny bil hodně do očí. Jeden mezi tisíci. Valounek z vod, 753m n.m. Mám kameny moc ráda, obyčejné úplně nejvíc. Všude.
*
Jsou v nich lidé, se kterými jsem trávila své dny, radosti, bolest, život. 
Jsou v nich dny, radosti, bolest a život, který jsem trávila se svými lidmi.
Někteří mí lidé už odešli, ale mám je tady, v šutrech. Ale hlavně v sobě.
Opatrujte se a užívejte!

11 komentářů:

  1. Oblíbená písnička....přesně dneska sedne k tomu počasí...tak ať je dneska příjemnej den:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, taky mám ráda kamení, tedy takhle oblé, jako je tvůj valounek. Mám ho tady spoustu...Ty si mu krajkou vtiskla něžnou krásu.
    Jestli to není tajemství, čím si háčkovala, vypadá to moc hezky!
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Kamínek a režná nit! Krásné!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky, mně se též líbí:o) Viděla jsem to na nějakém zahraničním webu, tak jsem si taky jeden zkusila zaplést do nitek. Šlo to hezky od ruky, to je občas potřeba, taková hurá akce.o)

    Jinak, Heli, jak říká Michlena, jedná se o obyčejnou režnou nit, háčkovala jsem háčkem č.2 (staré číslování pro ty háčky s plastovou ručkou - viz obrázek, nit i háček). J.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, krásné, krásné, krásné, moc se mi líbí a kameny, kamínky, oblázky, valounky....taky mám moc ráda:)Zdravím- hój!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  6. nádherné fotky.. opravdu cit pro krásu .. obdivuju .. tiše a pokorně...
    Sarah.

    OdpovědětVymazat
  7. Radu, já jsem taky takovej balvan, tak k tomu mám blízko, víš.o) a-hoj!

    Sarah, jsem ráda, že se Ti tady líbí. Jako doma, takže ticho a pokora stranou, pěkně zvesela a naplno.o) Díky, J.

    OdpovědětVymazat
  8. Hezký den Jani, na Tvůj blog jsem narazila nedávno. Moc se mi líbí, svým stylem je mi moc blízký a když jsem zahládla slovo "Klášťov" tak mě bodlo u srdce. Nevím odkud pocházíte, nevím jestli myslíme stejný Klášťov, ale jeden je i u nás...podle kamenu by to mohl být on. Taky si nosím z cest kameny (můj synek ze školky), ale takto krásně jsme je ještě neobháčkovali...právě jsem dostala nápad uháčkovat mu na ty jeho poklady síťku...díky za ispiraci Maríí

    OdpovědětVymazat
  9. Maríí, díky moc, jsem ráda, že se ti blog líbí.o) Ke Klášťovu - ten, o kterém zde píšu, leží u Bratřejova (blízko Vizovic), takže pokud jsi, jak jsem se dívala, ze Zlínského kraje, je možné, že mluvíme o tomtéž kopci:o) J.

    OdpovědětVymazat