středa 6. dubna 2011

Los lentilkos

Kouzlus mňamozus už se chladí na okně. Je to oblíbený koláč všech, vyjma pana otce. Šak nehadí (jedna ze zkomolenin naší B, které zdomácněly), aspoň zbude více na zbytek smečky. Což oceňuje hlavně paní matka, ehm:o)

  Taky oceňuju, že máme v rodině možnost sehnat všeliká kokina za minimální cenu, jelikož se jedná, pardon, o zmetky. Ale taková zmetková lentilka, to je fakt blaho. Mimochodem, třídící akce u lentilkového pásu musí být fakt celkem přísné, mezi vyřazenými kousky se vyskytují i takové, které jeví minimální odchylku a od luxusního domečku v modré krabičce je dělí tak 1mm z jedné jediné strany. Možná ani to ne. Jo, tvrdý život lentilek... Jakmile seš šišoid, šup s tebou do igelitového pytle...
  Dobrá volba!
 Ale my máme šišoidy rádi a ještě raději jim poskytneme dočasné útočiště v přítomnosti libých květů, než skončí někomu v pupku:o) Lentilkofil obecný, 4ks.

 Jarní výzdoba dle J. Až na to, že jsem ty klíče asi 2hodiny hledala, celkem vtipný.

12 komentářů:

  1. A jak ty šišoidy krásně ladí s Timbuktu! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, lentilky jsou supr...a jarní výzdoba taktéž. Ta pobavila a moc:-) Krásnej večer.J.

    OdpovědětVymazat
  3. No taky jsem chtěla pochválit kompozici s timbuktu:-) a krásnou esej o nedokonalosti lentilek....kéž by všechny nedokonalé věci končily v tak dobrých rukách (potažmo žaludcích)...zdravím...

    OdpovědětVymazat
  4. Holky-šátkařky, že jo?! To je úplně dokonalý lentilkový šátek! Mňam!

    Jani, díky. Já to mám taky hrozně ráda, tohle kouzlo dětských hrátek... ♥

    Katko a to ještě nevíš, že má slabost pro nedokonalost dosahuje absolutních rozměrů:o) Pokud stojím v obchodě před totožnými věcmi a jeden z nich je nějakým způsobem poškozen, jde domů se mnou, aby nezůstal na ocet.o) Tak to mám ráda, dokonalé věci nejsou pro mne...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    "návštěva"u Tebe, to je balzám...

    OdpovědětVymazat
  6. mňam...som akurát aj ja dnes piekla 1.x v živote nejaký rýchly koláč...som najprv chcela aj čo to pofotiť, ale nakoniec som mala také nervy, že som sa na to vybodla...:D a okrem toho som popritom musela riešiť ešte asi 1000 iých vecí..koniec koncov je celkom fajn.. :)
    lentilky sú mňamka a tiež by mi vôbec takéto krásne krochlé vôbec nevadili :D
    výzdoba pekná...môže byť.....a ten kľúč....:DDD

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, musí přiznat, že všechny krásné lentilkové fotky zastínila klíčková výzdoba - fakt jsem se pobavila. Bez dětí bychom se ukousali nudou :o)
    Moc zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. JÓÓ.lentilky jsou super a vůbec by nevadilo,že jsou šišoidní.Dortík vypadá super a kouskem bych nepohrdla

    OdpovědětVymazat
  9. Předně - moc děkuju za váš čas, že zajdete na kukec a třeba i krapet počtete, komentář je příjemným bonusem.o) Díky!

    Bohdano, nápodobně. Já chodím promazávat zašlé závity neklidné duše zase k Tobě, tak jsme si kvit.o)

    MamINo, ty seš éro, u Tvého komentu jsem měla co dělat, abych včera v noci ovládla svůj řehot a neprobudila si juniory. Luxus...

    Helo, moje řeč. Kids forever!

    Svatko, velká čest. A mmch, kdysi jsem u Tebe na Fleru koupila jeden šperk. Je oblíbený, rodinný, J je montér a pořád koumá, jak by ta ozubená kolečka z plyskyřice dostal:o))

    Blanko, občas by se šiklo, kdyby se teleport nevyskytoval jen v oblasti science-fiction, co? Třeba, jednou...

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelé rozprávaníčko, úžasné los fotos:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  11. Jééé,lentilky, ty my taky moc rádi a hlavně moje ségra je v jejich pojídání expert, jen teda my nemáme šiškoidní(škoda, taky máme nedokonalé věci moc rádi:)) V první chvíli jsem myslela, že i ten přívěšek na klíče je z lentilek:)) Ale opravdu jen chviličku:)
    Jani, mějte se.. Radka

    OdpovědětVymazat