pondělí 18. dubna 2011

Resty koukol

Hodně věcí se dělo poslední dobou. Krása. Mám ráda, když život tepe, dny odsejpají a večer člověk ulehá vyšťaven
s úsměvem na rtu při vzpomínce, co den přinesl. Mateřská dovolená toto dovoluje dvojnásob, každý den je intenzivní non plus ultra. Juch!
  Dávno tomu již, co se B zhlédla v této brožce. Realizace vázla. Vždycky bylo na řadě něco jiného. Čas plynul. B nepatří k dětem, které by po něčem toužily nějak dlouhodobě, většina přání brzy odpluje. Některá ale zůstanou a jejich splnění přičaruje úsměv i po mnoha týdnech. Jsem ráda, že tato brož patří do druhé skupinky. Juch podruhé!

 
 Dotees putují zítra do světa. Se skandálním týdenním zpožděním, ale když ono ne vždy to klapne. Jsem skalním odpůrcem termínů. Ze zásady. A všichni to o mně vědí:o) Tématem tohoto swapu byla Karnevalová Dotee. B tvořila kouzelníka, já hastrmana. Takového trochu obtloustlého, trochu smutného chlapíka se srdcem na pravém místě. Předsudky jsou totiž otřesná záležitost.o) Takže Dotees škrtám, juch potřetí! (Mmch - podobnost s Danny DeVitem je čistě náhodná).


J výbavička - plastové lopatky a nezbytné autko v pozadí.o)

A zahrada žije! Juch počtvrté!

8 komentářů:

  1. Jani, máš hodně rychlé, ale krásné dny! Moc ti to přeju. Děti jsou velká radost. A dřina :o) Brož i ostatní tvoření je parádní, děkuji za odpověď k minulému příspěvku.
    Pohodový večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, buď dál tak šťastná!!

    OdpovědětVymazat
  3. Vodnik a la Danny DeVito je uzasny, a brozicka tez. Hezky den!

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za empatii, pochopení a DeVita:o))) Viva DeVito (to tak hezky zní)! Opatrujte se a užívejte a díky za komentáře - jsem ráda, upřímně. J.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty řádíš, jo De Vito,to je dobrý...

    OdpovědětVymazat
  6. Brožka je supr...takový já ráda...tak hezkej den:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani broz je opravu paradni a kouzelnik z hastrmanem take! B je sikulka po mamince:) A obhackovany valounek nema chybu, ja mam doma uz plny hrnec kamenu ktere cekaji na "kabatek" ale jeste jsem se k tomu nedostala, tak snad nekdy brzy.....:) Zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  8. Bohdano, jak černá ruka:o) DeVito forever! Asi si spíchnu ještě jednoho, privátního, nutí mne do úsměvu a to se dycky hodí.o)

    Jaňuli, díkes. Tobě též...

    Moniko, já ten valounek taky dlouho odkládala, taková nepraktická hovadinka... ale doběhl mne a jsem ráda, zkusit se má šecko.o) Opatruj se za oceánem...

    OdpovědětVymazat