středa 27. dubna 2011

Šelmy

Byli jsme se dneska byli projít do našeho zámeckého parku. Má spoustu malebných zákoutí, která lákají k odvážným letům a svobodným krokům. Na SŠ jsem trávila hodně času v Podzámce kroměřížské, která se pro mne stala srdeční záležitostí a zatím nedostižnou láskou mezi parky. Teď mluvím o jejích zasutých částech, divokých platanech, polorozpadlých altánech a taky o nábřeží Moravy časně ráno. Krásně udržované a pěstěné záhonky nejsou pro mne, ač chápu, kolik disciplíny stojí. Možná právě proto. Já sama jsem totiž neuvěřitelně nedisciplinovaný tvor:o/

Šelmou numero uno byla zámecká číča s velmi nesmělým kukučem. Pozorovala ale bedlivě a pózovala ještě pozorněji, z čehož by šlo teoreticky soudit, že se jedná o kočku:o) Druhou šelmou byl zaručeně kocůr, cenil zuby a zatínal drápky a jeho pohled nebyl nesmělý ani co by se za nehet vešlo... Ale je neškodný. Podrbání za ouškem ocení dycky a mlíko taky rád. Mňau!

  Jo a nejhlubší životní prozření - už vím, odkud se berou pampelindy. Díkes, psíku! 
A já furt čekala, že největší dnešní peckou bude nějaká žhavá informace na třídních schůzkách, jako třeba že B se pomamila a vyrušuje, nebo že třeba něco rozbila nebo odmlouvá a ono nic. Tak to asi jenom doma:o) Naštěstí to má paní učitelka stejně.

Dobrou noc a veselé sny!

5 komentářů:

  1. Jaké krásné čičinky, kocůrek ale jednoznačně vede!!!A díky za krásný popis kroměřížské zahrady-jako bych tam byla:)))Taky mám raději "divočinu":)A ještě druhé díky, za ten pohled,který nemám a asi ani mít nebudu:(-jak psík vyrábí pampelišky:)))))Vypadá to,že schůzky proběhly podobně jako u nás,taky jsem se těšila,co se dozvím a ono nic:))))Taky asi jen doma se projevuje ve své pravé podobě:)))Jani, mějte se krásně a užívejte sluníčka! Snad bude:) Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Posující kočka i průhovaný kocour jsou hodně roztomilý -- jistě ta nejmilejší společnost na procházku v zámeckém parku.:) Žlutý pejsek také moc pěkný -- jeho pampelišky potěší (i když obsah koše tolík ne). :) E.

    OdpovědětVymazat
  3. ahá! tak už je mi jasné, proč máme letos tak málo pampelišek! Už druhý rok nemáme psa! (pampelišky zpátky chci, psa nikoli!)

    OdpovědětVymazat
  4. oooo, díky za pampeliškovou teorii, dokonalé ! :))

    OdpovědětVymazat
  5. No tak to jsem ráda, že nejsem jediná, koho v otázce pampelišek až do letošního jara ovládala tak skandální nevědomost. Doufám, že již brzy odhalím další mylník civilizace, budu informovat! Jana Bystré Očko (o mozku nemluvě). Howgh!

    OdpovědětVymazat