pondělí 16. května 2011

Five Angels

Včera dopoledne jsme měli upršeně. Šedou neděli nám rozzářily dušenky z nejbližších, má "služebně nejstarší" kamarádka se svými ratolestmi. Původní plán vypustit mládež na nějaké hřiště plné aktivních prvků nakonec vystřídalo teplo a sucho domova. 
A hezky bylo ♥
 Tento andílek, kterého B dělala tak před dvěma lety, na okně bedlivě hlídal, aby si ti čtyři zbývající mohli v klidu a suchu pořádit...

 Děti v plné polní - aspoň prozatím, posily jsou vždy vítány:o)
B&J&S&D




Krktův dort bodl. Spojení banánů, tvarohu a kakaového korpusu je fajn alternativou relativně zdravé sladké sváči... Naše děti jsou jeho skalními fanoušky.
Krtek forever!!

Hezký týden!

8 komentářů:

  1. Jani, pěkná banda dětiček!! Takhle na obrázku vypadají aji docela spořádaně :)). Taky mám spoustu kamarádek s dětma a i když sejdem jen dvě, hned tu běhá šest svišťů...:). Tak mějte fajn den!

    OdpovědětVymazat
  2. No a je to jasné. Toto je znamení.... Každý rok peču neteři k narozeninám dort s marcipánem, letos u toho nemůžu stát tři hodiny, tak jsem uvažovala nad alternativou a napadl mě Krtek. A teď jak ho tu vidím...mňam... Budu dělat Krtka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jano, jsme nějak ve věci počasí na sebe propojený -- léto vystřídalo u nás také návrat do dešti a (relativního) chladu. Takové řádění v dětském pokoji je vždy fajn věc - a dortík vypadá tak chutný, že si ho také budu muset (co nejrychlěji) upéct.:) Pěkné ne zas tak mokrý dny přejí! E.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, na taková odpoledne moc ráda vzpomínám - všude čurbes, člověk neslyšel vlastní slovo, 3 děti většinou chtěly v jednu chvíli jednoho medvěda, kafe jsme pili ve stoje, aby do stolku náhodou někdo nevrazil....a bylo to moc hezký!
    Měj se, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moc milý článek, spousta dětí, Krtkův dort a do toho hlídající andílek zní přímo pohádkově ;-). Vivi

    OdpovědětVymazat
  6. Markét, naštěstí jsou fotky "němé" - hukot tu byl, krása. Já doufám, že se taky ještě rozrosteme, nějak cítím, že ještě nejsme komplet:o)

    Jani, krtkův dort je strašně vděčný, ten se šikne. Ať dobře dopadne dortík, ale hlavně oslava! Všechno nejlepší maličké ♥

    Jak na houpačce, Ellen, co?! Už ať je teplo, kosti by potřebovaly pořádně prohřát. Teď jsem uspala J, vylezla z teplé postýlky a klepu kosu u počáku. Neba:o/ Slunko, bojuj!

    Heli, parádně jsi to napsala. Já si ten zmatek s dětma totálně užívám a občas se přistihnu, jak mi jihne zrak. Je to perfektní období...

    Vivi, dík.o)

    OdpovědětVymazat
  7. Teta, teda ty jedeš!:))) Já vůbec nestíhám, takže mám teď co počíst:) Vidím,že krásně jste se měli, taky to mám ráda, ten humbuk, třesoucí se lustry, obavu aby se neprobořili až do obýváku (tu mívali už naši rodiče:))).....Jen tak dále!! A krtek teda musel být!!! Mňam! Kruciš, proč u nás to sládké jím(skoro)jen já:)
    Jani, mějte se!!!! Radka

    OdpovědětVymazat