sobota 7. května 2011

She´s a maniac:o)

B se naprosto zbláznila do švihadla. Momentálně láska No1:o) Nosím jej všude s sebou, třeba když jdu B vyzvednout do kroužku, aby si mohla cestou zpátky krapet zaskákat. Běží a skáče u toho přes švihadlo. Do toho mi vykládá, co zažila, ptá se na tisíc věcí a chechtá se. Nechápu nic. Ukázala jsem jí, jak se skáče vajíčko a jak na dvojskok. Bylo to super a teoreticky je možné, že pořídím ještě švihadlo v délce odpovídající mým 177cm. Člověk by neměl zapomínat na malé radosti a u tohoto je srandy hromada:o) 


 Dneska jsem se dokonce přistihla, jak si při pohledu na ni zpívám. Za chvíli budeme asi trochu maniaci obě. They´re a maniacs, maniacs on the floor... :o)
 
 Mmch. tohle jsou ty bolestínkové nadkolenky za rozseknuté čelo...

Užijte neděli!

16 komentářů:

  1. Je -- tolík věci potěšujících -- průhy (opět!:)), ledová tříšť, nadkolenky (mají i na dospělou nohu?). Opět září krásný optimismus z těchto stránek. Tak ať švíhladlo dále připravuje všem velkou radost!:)E.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné Jani...na švihadlo naše děti zatím nepřišly :), ale ty černé tenisky na zip máme taky :)!! Hezkou neděli!

    OdpovědětVymazat
  3. Švihadlo k nám též nedorazilo! To bude tím, že skoro nechodíme...takže u nás vede trampoška!
    A u toho klipu jsem se přistihla, že doufám, že tahle daleko (myslím v dřině) naše tanečnice nezajde! :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Ellen, na nadkolenky mrknu, je pravděpodobné, že dospělácké budou. Když tak pošli, jakou velikost bys potřebovala, ju? A moc děkuju za Tvá slova, mám radost.o)

    Markét, my z těch bot byly s B úplně odvázané, nicméně je loni na podzim celkem zdevastovala, tak je teď má na lítačku. Jsem zvědavá, jak dlouho vydrží letošní model (ty šedé na prvních fotkách) :o/

    Michleno, tož B už je velká koza:o))) Ať je u vás doma všecko v normě a tanečnice si tančí hlavně pro radost ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to je fajn mít dceru. Jako malá jsem taky ráda skákala přes švihadlo. Teď můžu maximálně tak hrát s klukama fotbal :). A krásný fotky!

    OdpovědětVymazat
  6. Poprvé..........poprvé jsem sem nakoukla,poprvé jsem si koupila delikátní smetanu-medovník.......a z celého jsem si zapamatovala jen to,že máte krásný podkolenky,úžasnou hru stínu a já musím přiznat,že závidím.Naše cesty ze školy se smrskly na cestu k autu,pak na všech kruháčích na výkřiky "mami jeď ,jeď....,jupí",a čtení ze čítanky,aby toho nebylo doma moc.No a jak chutnala smetana nevím,četla jsem jedním dechem:))Teď se dojdu mrknout do šuplíku , jak jsou na tom podkolenky,s lacláčema a pruhovaným trikem dělám z kluka námořníka........když neběhá za míčem:))) Hezké dny Tailor

    OdpovědětVymazat
  7. bomba boty...jedny aj druhé....také by som brala pre seba :) švihadlo pecka! Všetko naj k DM!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, už jsem neskákala snad sto let! A jak mě to před těmi sto lety bavilo, máš naprostou pravdu, neměli bychom zapomínat!
    Mějte se všichni moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Jak se tak dívám na tu velkou kozu :-))), tož ta moja na tom bude s velikostí +- stejně! Akorát ty nadkolenky má z širokých proužků :o))(v tomhle provedení máme několikero návleků)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty fotky se stíny jsou geniální!

    OdpovědětVymazat
  11. Dasac, fotbálek s B taky hrajeme.o) Ona je taková správná borka do nepohody, takže rozdíl mezi ní a ostatními kluky z uličky ve volnočasových aktivitách nenajdu.o)

    Tailor, jsem ráda, že sis pochutnala aspoň tedy na tom blogu - pro mne ta lepší varianta:o) Medovníková smetana! Neměla jsem ponětí, že něco takového existuje! Musím popátrat i v našich provinčních regálech v sámošce.o) Hodně radosti do dáli, pruhy a lacláče to jistí!

    Myšo, to je má typická věta, když něco kupuju B - proč se, sakra, tohle nedělá v dospěláckých číslech?!

    Heli, jdi do toho:o) Vnoučata to jednou ocení, babičku v kondici, co s nima zařádí (tímto se motivuju, když dělám s dětma kravinky a nechce se mi do rozjezdu) :o)

    Michleno, já myslela, že máš malé děti, nevím proč:o) B bylo v lednu 7let, eh, letí to...

    Jani, díky. Nabízelo se to...

    OdpovědětVymazat
  12. Á tak to ta moja opica je krapet starší...zítra 9 :-), to ty ostatní jsou malé děti :-DD ale zas moc velké, aby se nosily :-(

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné fotky. Taky skáčeme přes švihadlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já už byla jako malá hrozně neobratná,takže mě švihadlo spíš deprimovalo...Každopádně časem se zjistilo,že v čem pokulhávám v hrubé motorice doháním v té jemné:D

    OdpovědětVymazat
  15. What a informаtion of un-ambiguity anԁ preserνеneѕs of preciοus familiаrity regarding unpredicted fеelіngs.


    Here is my web pаge ... how to make money buying and selling cars

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní01.04.13 4:01

    Тhеsе arе rеally wonԁегful iԁeaѕ іn гegarding blogging.
    Yоu havе touched ѕome plеasant
    thіngs herе. Any ωaу keeр
    up ωгinting.

    Feel free tо surf to my ωebsite: dallas seo consultant

    OdpovědětVymazat