sobota 14. května 2011

Když venku je doma

 Dneska ráno se náš stařičký teploměr vyšplhal na žhavých 33´C. Je pravda, že kuchyňská okna jsou orientována na východ, takže to není zas až taková teplotně-extremní výjimka. Máme ve fotoarchivu i větší špeky:o) Ale vzhledem k datu a hodině pořízení snímku (9. ranní) se sama sebe ptám - a léto jak přežiju?!!



 Hodně pozitivní na momentálních venkovních teplotách jsou dveře věčně dokořán, iglů na zahradě a rychle schnoucí neustále zlité dítě:o) Příjemné, když je doma venku ♥

12 komentářů:

  1. Jo, jo, jo!!!!! Dveře stále dokořán a stále zlité dítě! Jak u nás! :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Rychleschnoucí dítě také máme :-)
    Krásný večer

    Věrka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky...Léto přežít jedině s mokrou žábou na krku (pozor - neplést si s opicí), s ledovým džbánkem citronády a samozřejmě s plážovou dekou pokrytou dobrotama a hned u vody! ;-) Krásný večer přejej Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Jani- moje slova, za doma venku jsem fakt moc vděčná!:) Zdravíme!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, to jste měli krásný, letní den! Zítra to bude asi všechno jinak...
    Jako vždy, fotky jsou parádní!
    Moc zdravím, Helena

    PS: včerejší kytí máme tři :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, nádherný stůl, lavička, dveře...musíte mít krásný dům! A pohodička na zahradě, tu taky můžu :). Užívejte!

    OdpovědětVymazat
  7. Jsme na tom s teplotami podobně - teď večer je ještě 24 stupňu! Krásné záběry a krajina úchvatná. Vidím, že pruhy jsou opět v akci - hura! Skvělé barevné naladění k modré lavičce.:) Pěkný víkend!E.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné pohodové fotky.

    OdpovědětVymazat
  9. Markét, díky, snažíme se nechat co nejvíce věcí původních (v případě potřeby s kosmetickými úpravičkami). Ve starém domě na mne působí moderní prvky trochu nepatřičně, jsme takoví staromilové:o)

    Ellen, Amelie, děkuju!

    Ostatním, kteří komentovali a jejich vzkazy zmizely v cyberspace - díky za ně, já je četla:o)))
    Tuším, že Michlena, Helena, Radule, Věrka a Vivi - ♥dík. Vím:o) Ať už souzníme ve věčně zlitých dětech, nebo luftujících dveřích (či v čemkoliv ostatním), jsem ráda! Tůze:o) J.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky tu obdivuju ty dveře s kulatým okýnkem a zahradní lavici, kterou jsme kdysi měli, ale už nám dosloužila a stejně byla nejlepší (teď nemůžeme pořádnou sehnat..). Krásná zahradní pohodička:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ha, já si říkala kam zmizly ty 3 moje komentáře! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Dasac, i já na to všechno hleděla s pusou dokořán, když jsme se byli na domeček podívat. Byla to láska na první pohled a trvá dodnes. Dobře je...

    Michleno:o))) To abychom si nemysleli, že bude po našemu, asi.o) Ale mám Tvé komentáře na e-mailu, tak si je občas přehraju pro radost, až mi bude smutno:o) juch!

    OdpovědětVymazat