středa 11. května 2011

Kvítí

Potkali jste dneska taky dobrovolníky prodávající symbolické květy měsíčku? Jednu dvojici jsem potkala už dopoledne, když jsme s J byli vyzvednout B ze školy. Ohromnou radost, že Květinový den dorazil už i do našeho provinčního městečka, vystřídala ohromná lítost, když jsem si uvědomila, že jsem s J na kole a peníze s sebou nemám ani náhodou. Tak jsem ze slečen tahala, dokdy budou tak dobrovolné a pomalu se smiřovala s tím, že letos zase nic:o( Opět jsem málem zapomněla, že vše je tak, jak má být. A taky že nakonec vždycky všechno dobře dopadne...

Kvítky máme dva. 
Možná pro mé dvě děti. Možná na dobrou věc. A možná je to všechno úplně jinak.

Velký okruh je momentálně ve výborné kondici. Šťavnatá zeleň láká k pomazlení a já jen těžko odolávám. Lizardy většinou končí v kočáru a pampelišky mezi mými prsty. Pedikérky by ze mne neměly radost... Ale bosá chůze je dětství. A dětství je láska.

 Jedno je jisté. Dětství už je dávno pryč, ale pořád ve mně.
Kdysi jsem četla, že člověk potřebuje kořeny i křídla, aby byl šťastný. Občas se ale stane, že se kořeny zpřetrhají a absolutně není v moci člověka tento běh okolností zastavit či změnit. Křídla mám, děti jsou neuvěřitelná energie a síla. A mám pocit, že pomalu pouštím i nové kořeny.
/Tedy s jedním starým dobrým bratroidním šlahounem.o) - zdravím na pavlač!/

Opatrujte se a užívejte, je co...

12 komentářů:

  1. Ta příroda je úžasná, závidím. Z Olomouce to sice do lesa nemáme daleko, ale že bych se jen tak sebrala s kočárem a vyrazila....to nee, leda parky nebo hřbitov:-) Tak uživejte:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krásné, romantické, tajemné :)
    Velký okruh (určitě i malý) též závidím!!! Zdravíme na Kohouťák!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Vždy si tak ráda čtu a jak ráda bych četla dál a dál.....Nádherné počteníčko :o))
    Přeji krásné dny Alena

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krásné počtení :)
    A chození po trávě bosou nohou ... zrovna včera jsem na zahradě vyzula boty a ťapala jsem s Anuškou bosá. Nádherně to šimralo, úplně jsem na to zapomněla :) S dětmi se krásně vrací do dětství ...

    Hezké dny
    Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Jó, Jani, někdo má sekáče, někdo má přírodu:o))) Užíváme furt a ne a ne se nasytit.o)

    Radu, věřím, že jej někdy projedem i spolem.o)

    Markét, Alis, díky-díky ♥

    Eviku, je tak! Anušku máš nádherně radostnou, to se musí světem ťapkat jedna báseň.o)

    OdpovědětVymazat
  6. Kvítky máme taky dva - koupili jsme jeden, strhla se bitka, která skončila tím, že o kousek dál ležel jeden na zemi :-)
    Lizardy jsem slavnostně oprášila včera!

    ehm, já mám přírodu i sekáč :-))))

    OdpovědětVymazat
  7. krásný článeček..pohladil dušičku, díky.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkné slova...pravdivá... štavnatá zeleň je úžasná...kopečky velmi povědomé :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, tímto jsi mě dostala. Opravdu, je to tak, jak píšeš, kořeny a křídla, a mě ty kořeny někdy moc chybí, tak taky pouštím nové.
    Písničku mám moc moc ráda!! :) Díky!

    Míša

    OdpovědětVymazat
  10. Amelie, díky!

    Maríí, záhadu už jsme (pravděpodobně) rozlouskly, co? Valachům zdar!

    Míšo, ať jde zapouštění hezky od srdce a ať už je to třeba nafurt:o)

    OdpovědětVymazat
  11. To je tak krásně napsané, to dětství a bosé nohy, kořeny a křídla, ♥, krásný den, Hela

    OdpovědětVymazat