neděle 22. května 2011

Makyta

Dneska jsme zase vyrazili za hranice všedních dní. Co naplat, počasí dovoluje, my toužíme, děti potřebují:o) Původně jsme tedy chtěli jet na Smrk, ale nakonec padl los na Makytu. To je tak, když matce od rána třeští hlava a vidina dvakrát dvou hodin za volantem ji v tu chvíli spíše přivádí k zoufalství (ač řízení žeru). Tak jsem si odřídila dvakrát po půlhodince a zdolali jsme si další z příjemných okolních kopečků.
 
Starší sestra naučila mladšího bratra dělat s klacíkem "Čáry-máry-FUK!" a s absolutně stoickým klidem ostříleného pedagoga ten šrumec z povzdálí sleduje. Jo a to v její puse, to je kus toastu. Ale prý to není toast, ale je to zobák a ona prý není B, ale je pták. To říkám furt, diagnoza... /zdravím šecky Mgr., co tady študýrujou písmenka:o)/

Na vrcholu. To S znamená, že tam už je Slovensko. Mávali jsme Gabi, i MamINě, i Kinga blogger, tak doufám, holky, že jste aspoň škytaly, pokud jste tedy od Moravské strany neslyšely nějaké podezřelé halekání a tak:o)

    Motýlí vajíčka. Většinou jsou kladena právě na kůru nebo na listy, vylíhnutí housenek je otázkou pár dní. Těžko říct, jaký klenot vyroste z těchto korálků...

 ...možná tento?

 Co je jisté, že příroda je absolutní pecka. Přemýšleli jsme, jestli tito mravenci datlovu díru obydleli, nebo tam chodí jenom jako do místního lokálu... "Tak co, chlopi, jdeme na panáka? V knajpě prý mají čerstvou mízu:o)"

13 komentářů:

  1. Holka zlatá, tak tady sedí a hledám slova, kterými pochválit tvoje fotky. A komentáře k nim! Je to nádhera!
    Mějte všichni u vás hezké dny!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jano -- opět tak krásné fotky z moravských krajů, že bych se měla stýskat spíš tam než po Prahy (pravdou, že jsem v Beskydech byla pouze jednou, ale velice se mi tam líbilo :))! Skvělý nápad s toastem -- důkaz, že krása přírody vede k fantazie a inspirace všeho druhů! Snímek pilných mravenců je také inspirující hodně! Pěkný týden! E.

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, hned jsem si říkala- to bude asi nějaký pták:))))) A díky za tip, na Makytě jsem teda ještě nikdá nebyla:) A úžo žůžo fotky přírody, to je fakt bomba!!! I tuleníčko na kopci:))))) Mějte se!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, krasne fotky. Vis, ze jsem motyli vajicka jeste nikdy nevidela? Moc hezke! Krasny tyden, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jani, tak to jste si hezky zavýletovali v lese muselo být krásně...úplně cítím, jak voní. Díky za super fotky, mám ráda takové detaily, malé střípky přírody. Příjemný týden za Vizovské vrchy přeju. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Hehe, a my že čo za vánok vanie kolo nás:))
    Komentáru vyštudovaného Mgr. sa zdržím, ani doma nenachádzam na rôzne prejavy vysvetlenia:))

    Príma deň, kamoši Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, to jsou teda fotky, panečku!!! A Makyta je naše srdeční záležitost...máme tyto kopce s Honzou prochozené křížem krážem s batohama na zádech, ještě za svobodna :)). Moc zdravím!

    OdpovědětVymazat
  8. Ďakujem za návštevu. :)
    Mne sa u vás veľmi páči... veľa detí, veľa pekných fotiek, veľa handmade... ešte prídem nakuknúť...

    OdpovědětVymazat
  9. Helo, moc děkuju, mám radost za obrázky i za slova! Vyřídím i chlopkovi, tento příspěvek je týmová práce:o)

    Ellen, oboje má to svoje, co? Ruch metropole i klid přírody... Rovnováha je třeba.

    Radu, vyrazte, z "naší" strany je to celkem nenáročný výšlap, možná srovnatelný s Klášťovem. Fakt pohodička:o) Vyráželi jsme z točny autobusu Huslenky-Uherská, kousek po asfaltu a pak už krása lesní, listnatá, blaho...

    Katko, i Tobě krásný týden, hodně síly a zásobu kapesníků na dnešek a hlavně pak teda radost a úsměv, ať taťka ví, že vychoval siláka. Drž se, myslím na Tebe ♥

    Maríí, souputnice z Valach, zdravím a děkuju!

    Gabi:o))) Mgr. zdar, já doma taky ne-e:o) Ale vpodstatě tomu vlastně nerozumím, jsem jenom pedagog.o)

    Markét, je tady hezky, jen co je pravda. Hezky jste si s mužem potrajdali, pamatuju si, že i Klášťov jste zdolali, to je paráda. My jeli Beskydy, Nízké Tatry, Malou Fatru, ČM Vysočinu... Též hafo a též fajn:o) Mám to ráda, moc!

    Zlatico, koukejte jak je libo, je mi ctí. Některé Vaše placky už jsem slavnostně předala do pravých rukou, některé poctivě a s radostí nosím. Vlastně pořád:o) Krása ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne si to užívate!!! Chválim veľmi...fotky opäť perketné...a som sa veru čudovala, že čo sa Teovi toľko čká :D na mňa to neprišlo...už sa budem musieť aj ja spučiť na nejaký príspevok...zažívame veľa, len čas nie je o tom písať...Teo sa začal stavať na nohy a liezť, tak máme čo robiť...;) krásne dni prajeme!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Jani, krasne toulky prirodou a hlavne vzpominky ktere navzdy zustanou, preji hodne takovych vyletu a pohodovy den,pa, Monika.

    OdpovědětVymazat
  12. Fotka s "mravenčí dírou" je naprosto úžasná!

    OdpovědětVymazat
  13. Som bola dobre mimo, ku mne sa žiaden pokrik nedostal, inak by som za"halókala" späť aj ja :). Spätne si všetko pozerám, teda teraz som na tvojom blogu a vidím, že deti (ale asi aj dospelý) majú u vás tých zážitkov neúrekom. Mám z tvojho blogu taký retro pocit a poriadne to ani neviem vysvetliť prečo ... ale niečo bude aj v tom, že sa u vás dejú také prirodzené a normálne veci, ktoré mi tak trochu pripomínajú detstvo.

    OdpovědětVymazat