pátek 27. května 2011

Katalpa

 
Maličkosti od B. Krom květů utržených ze zahrady mi vytvořila naprosto luxusní pracovní list, abych si oprášila elementární znalostě a tak. Asi nechce hlupou maměnku a já to vítám, přece jenom není nutné vracet se po té mateřské mezi Lid Běžný zcela tumpachová... To se dycky hodí, vědět, kolik je 7+9, ve slově GREP že se píše na konci P a tak. A nebudu tumpachová, nebudu, juch!


 
Tumpachová, tumpachová... Jo! Už vím! Byla jsem včera s dětmi v místní knihovně. Historky o tom, jak J vybrakoval polovinu regálů, zabavil polovinu propisek, málem na sebe vylil polovinu hrnku vřelého čaje paní knihovnice a absolutně odboural polovinu knihožravých spoluobyvatel (ta druhá polovina raději taktně dělala, že tam není) vynechám. Odešli jsme s pár zajímavými tituly z dětského oddělení. B nějaké knížky do Motýlkové soutěže (za každou přečtenou knihu dostanou od paní učitelky nálepku motýlka), J Bořka stavitele, matka Ticho hrocha. Mám tu knihu neustále rozloženou na kuchyňském stole a odplouvám si do jiného světa.

4 komentáře:

  1. Jani-tož dobré to máš, taky bych takový pracovní list potřebovala, fakt nutně!!!! B.je úžasná organizátorka:)
    Ad. knihovna- hlavní důvod, proč jsme teď přerušili naši jinak pravidelnou docházku:) P. by úřadoval:)Ale vy jste to zvládli- klobouk dolů!!!
    Za tip na knížku díky- musím si zapsat:)
    Zdravíme a pomalu se začnem chystat:)Hurá!!!
    Mějte se a těšíme se!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásy zase..:) Taky juknu, jestli máme u nás Ticho hrocha!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, moc zdravím B. - to má budoucnost!
    A knihovna, no to si mě pobavila a nemyslím to ani trochu škodolibě! Když už nejsou moje děti demoliční četa, užívám si tu cizí drobotinu trochu s nadhledem.
    Čtení zdar a hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, šak už víš, jaká je.o) Vzpomínám na pátek a musím se furt usmívat, fajně bylo, tááák moc:o)

    Dasac, jukni, držím palec. Je to bomba absolutní...

    Helo, taky myslím:o) Já věděla, že mne pochopíš! Díky!

    OdpovědětVymazat