pondělí 9. května 2011

Pytlík na pytlíky

Dlouho se mi líbil tento skvostný pytlík na ukládání sáčků. Pořád se ale platí něco jiného, pojistky, spoření, běžný provoz atd., víme. No money, no funny:o) 
Takže mé malé osobní pravidlo pro tentokrát - když chceš sáček, vem do ruky háček!


 


Technické parametry:
Použitá příze: Merino Vlnap, světle šedá a tyrkysová (světlá - taky už se nevyrábí)
Spotřeba: šedá - 1,5 klubka, tyrkys - symblicky, jen na šmrncnutí. Doplňky v kuchyni máme do modra, proto takto.o)
Háček: 3,0 mm
Rozměry: Válec - celková výška 28cm (ke stažení 25cm), obvod válce v části s dl.sl. 34cm
Vzorek: od oka, háčkováno odspodu. Začínala jsem  na 30 kr.sl. (takže uprostřed pytle vznikl v průměru +-3cm otvor, kterým se sáčky vytahují), ve druhé řadě zdvojila každé 5.oko, ve třetí každé 6.oko atd., dokud jsem se nedostala na 72 ok. V této šířce jsem háčkovala zbytek vaku a to takto:
7 řad krátkými sloupky, 16 řad slouhými sloupky, 11 řad krátkými sloupky. Přechody jsem vždy píchala za zadní nit. Tunýlek na provázek je tvořen dlouhými sloupky - 3 dl.sl., 1 řo, 1 dl.sl, 1 řo - opakovat do konce řady. Konec je tvořen 5 řadami krátkých sloupků a ozdobná bordura je z pikotek v každém 3. oku předešlé řady.
Časová náročnost: nenáročná...

A páč se mi zdál pytlík sám o sobě takový nijaký, vyšila jsem na něj symbolickou šipku a slovní instrukce, aby nebylo pochyb o způsobu použití.o)

Neužívejte ke komerčním účelům, prosím. Osobní potřeba/dar ze srdcata je zcela OK:o) 

18 komentářů:

  1. Ahoj Jani. Pytlík je super, bezva nápad! Krásný den a celý týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, skvostne a prakticke. Krasne pondeli!

    OdpovědětVymazat
  3. Nu, žena v akcii, paráda:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten je bombastický!!! A díky za návod:))) Mně se zase bude hodit, sáčky máme u dveří(na sbírání psích.....:)v takovém košíčku a když vezmu jeden, vyletí jich dalších pět, tohle vidím poprvé- super!!!!
    A "maniak" níže je obdivuhodný, to zapálení naší "non maniačce" chybí:) Dva dny jí vydrželo trénování na kol. bruslích (prej budu každý den a dva týdny už nic:))),nějakého tahouna bysme potřebovaly:)))
    Užívejte a mějte se!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Teda klobouk dolů... Jsem už měsíc na neschopence, pořád nic nestíhám a ty s dětma a domácností pořád něco vyrábíš... Kde bereš ten elán? :-D Šla bych si na něj stoupnout do fronty :) Pytlík je bezvadný!

    OdpovědětVymazat
  6. super sa ti to podarilo...hlavne je to dosť praktická vec taký pytlík! si prosto šikovnica šikovná, inšpiruješ a beriem si príklad! :) krásny týždeň prajem!

    OdpovědětVymazat
  7. Berete mi dech! Úžasný sáček, jenže...i kdyby jste se rozkrájela a napsala postup výroby třeba stokrát, takovou krásu bych stejně nezvládla vyrobit. Jste velká šikulka. Zdraví a príma den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, nedávno jsem objevila tvůj blog. Moc se mi líbí, jak povídání tak i tvé tvoření!
    Tento sáček vážně nemá chybu ... skvělý nápad a je super povedený :) Díky za postup, ukládám, asi vyzkouším ;)

    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky Janí,

    sáček je úžasný, skvělé barvy a takové povídání - když chceš sáček, vem do ruky háček.. super.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, supoer pytlík, super fotky a super heslo!
    Měj super dny!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Parádní! Pytlík i fotky:)¨

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den (večer), náhodou jsem narazila na Váš super blog. Pro háčkování mám slabost. Pytlík je perfektní. Zdraví Maríí

    OdpovědětVymazat
  13. Mockrát vám všem děkuju za vaše reakce! Hodně překvapily, mnohem více potěšily:o) Je to od vás milené a vážím si toho, upřímně ♥ Jana

    Mmch, Radu, přesně to byl důvod, proč jsem se do toho pustila, taky sáčky "znovupoužíváme" a jejich uskladňování se u nás neslo v podobném duchu jako u vás - vytáhneš jeden a vyletí pět:o)

    Dobrou noc a pytel blech na pomoc...

    OdpovědětVymazat
  14. Opět překrásná výroba -- moc se mi líbí barvené naladění, šípka a navíc samý ten nápad. Takový veselý pytel patří do každé domácnosti! :) Pozdrav na dobrou noc / dobré jítro z Kanady! E.

    OdpovědětVymazat
  15. Týjo! to bych asi taky doma uživila! Akorát bych jim musela mít víc teda...:-)
    Merino na pytlík na pytlíky, jo? :-DDD

    OdpovědětVymazat
  16. Jani,
    tak to je bezva nápad!!
    Krásné provedení a barvičky :o))
    Jsi šikulka-asi se budu inspirovat.
    Děkuji za návod!!!
    Krásný víkend
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Ellen, až je budu někdy velkovyrábět, použiju Tvůj slogan, ju? Veselý pytel do každé domácnosti! Kupujte, paničky... :o)))

    Amelie, Jarko, díky Vám oběma.
    Jaru, klidně se inspiruj, budu ráda, že se návod využije, když už jsem se s tím dělala a počítala dokola-lalala:o)

    OdpovědětVymazat