sobota 14. května 2011

Ranní ptáčata

Dnešní den začal pár minut před pátou ranní. Trošku surprise, pravda, tři hodiny spánku už nejsou to pravé ořechové. Ještě že je dneska večer hokej, asi to půjdu rovnou zalomit do pelíšku s dětma:o) Nicméně koupě těch ZCELA ZATEMŇUJÍCÍCH rolet na naše střešní okna je nevyhnutelná, ono už v těch pět je vážně docela světlo.


 Včerejší ponocování a dnešní časný start ale dovolil dokončení teploučké sady k bobulovému šátku. Návleky užijeme i teď v létě, když se budeme vracet z nějaké noční Tour de Vi/event. Tour de Earth:o) Navíc jsem je uváčkovala s jakýmsi "průstřihem" (na hornokončetinový palec), takže kromě J nohou mohou alternativně hřát i mé ruce. Fikané, co? 

Neználkovská čepička ještě chvíli počká v šupleti, ale její čas příjde. Na fotce má čepur nasazený krapet nakřivo, ale tak už to u nás jezdívá... Spíš taková čepice pro malého neposedu a všeználka:o)

Použila jsem Merino od Vlnapu, svůj oblíbený vzorek a háček 3,5mm.

Veselý víkend všem a slaďoučkému spánku (snad brzy) zdar!

10 komentářů:

  1. Neználkovská čepka nemá chybu. Teď jsem zrovna vyhrabala starého Neználka na půdě a půjdu se do něj sobotně ponořit! Tak ať to dneska, Jani, dospíš. ;-) Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, musim te zklamat, ale zatemnujici rolety vam prodlouzi spanek tak o max. pul hodiny... a tve hackovani nema chybu. Krasny vikend, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, to bude J krásně ladit v tom bobulovém šátku:) A ty fotky se stíny! A ten ubrus! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jako vždy krásné, Jani! Jsi profík!! My se momentálně probouzíme kolem půl šesté...masakr :). Budem na sebe myslet :)).

    OdpovědětVymazat
  5. Vivi, taky máme staré vydání Neználka. Musíme po něm taky někdy sáhnout, zatím se prokousáváme jinými tituly. Čáry paní Láryfáry, srdeční záležitost (mimo mnohé jiné), mňam!

    Katko, tak to jako ne-e:o( Já si od toho slibovala spánek kvalitní přímo jako z reklamy na Velux a Ty mně absolutně nepřipravenou postavíš před krutou realitu, že ani ZCELA zatemňující rolety nejsou všemocné?! Stěhuju se do sklepa...

    Dasac, ubrus je přehoz na postel po babičce Barunce, mám dva a neustále se střídají. Ta struktura mne baví, moc. A jeho historie ještě víc. Fakt, že se jej dotýkala babička... ♥

    Markét, moc díky. Zítra ráno bude patřit má první myšlenka Tobě. Heslo: Masakr:o))) Ale jednou, jednou se vyspíme, já tomu věřím.o)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásne háčikovanie :) inak presne včera som použila moje návleky na ruky, Teovi na nôžky....boli sme trochu von a ja som sa vykašlala na pančuchy...návleky poslúžili úplne perfektne!!! určite to tiež využijete :)krásnu nedeľu!

    OdpovědětVymazat
  7. Má zlatá, mám pocit, že jsem to ranní dětské vstávání ještě nedospala...
    Háčkovala si parádně všeználek je naprosto kouzelný v nové čepičce!
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  8. ta je krásná:-) až já budu mít děti, tak se snad taky naučím plést

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně mi uniklo tohle krásné háčkování! a Krásný kluk!

    OdpovědětVymazat
  10. Mamino, jako správné praktické ženy si poradíme dycky:o) Pančuchy v květnu, to je holý nesmysl:o)))

    Heleno, já počítám s tím, že to asi nějak plynule přejde do senilní nespavosti. Konzultovala jsem to s našim panem sousedem a on říkal, že jo. Tož fajn.

    Terezo, děkuju. Nauč, je to luxusní relax...

    Katko, no že se taky ukážeš:o) Děkuju! A děkuju.o)

    OdpovědětVymazat