pátek 6. května 2011

Rebarborová metamorfóza



Máme na zahradě rebarboru. Zůstala tady po původní majitelce naší exclusive residence a já jsem tomu strašně ráda. Ono totiž to původní bývá často hodně dobré. Stařenka, která tady bydlela před námi, musela být vůbec parádní. Ve skříňce měla nalepený Tibetský recept dlouhověkosti, chovala v kotci dva dobrmany a ráda se opalovala nahoře bez. Na pěšince před domkem, na lehátku, na občasný projíždějící automobil a místní sousedy nehledě. Jela si to svoje a evidentně byla šťastná. Tak to má být.

Kdyby někdo chtěl, tak recept velmi jednoduchý. Jogurtové buchty patří totiž mezi naše oblíbené, šlehání a tření si necháváme na svátky.o)

Rozdělávky. Přistihla jsem se, že utíkám od barev do klidu a zase zpět. Vážně se mi většinou střídají práce v přírodních jemných tónech a práce pestrobarevné. Proteď se dokonce sešly v košíčku, alébrž jsem čekala, až dorazí to nádherné temně fialové merino na návleky. Dorazilo. Můžu pokračovat. Juch!

6 komentářů:

  1. ja som tak strašne dávno nejedla rebarborový koláč...a tak by som si veru na ňom zmlsla!!! rozdělávky vypadajú fajne. pekné farby :) krásny deň!

    OdpovědětVymazat
  2. Vivat merino...na to taky nedám dopustit.A buchtu bych si hned dala. Škoda, že takovýchto stařenek není víc...

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam!! A ta druhá fotka, ty barvičky!:)Taky hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, v sobotu jsem pekla stejný koláč, miluju rebarboru! Moc hezké povídání o staré dámě! Těším se, až z rozdělávek budou dodělávky :o)
    Hezké dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, já má rozpleteno z úplně té samé šedé :). Hezký víkend celé rodince!

    OdpovědětVymazat
  6. Myšo, rebarbora je u nás oblíbená, tak chuť je fakt nezaměnitelná. Lahoda!

    Jani, též se mi s Merinem dělá strašně dobře, velkým plusem je velký výběr barev a nadto v samých příjemných odstínech, že jo!

    Dasac, zelená a modrá (a hnědá)... Srdcovka. Nedávno jsem nad tím koumala na prochajdě - nebe, tráva, dřevo... všude kolem ♥

    Helo, největší fanoušek rebarbory je ovšem naše B. Chroustá ji začerstva utrženou z trsu. Urve list, oloupe a křupe:o)

    Markét, ta šedá je, co? Jemňunká neuvěřitelně, ňuch.o) Těším na výsledek - Tvůj...

    OdpovědětVymazat