úterý 31. května 2011

Šalvějové poutání

 Šalvěj si letos dala celkem naspěch. Vytáhla se, rozkvetla... je momentálně spirálovou bylinkou numero uno. Tedy byla. Kvete teď toho na zahradě víc, ale šalvěj má pro mne velké kouzlo. Její květy - jako jedny z mála - stříhám s radostí, že zbytku rostliny prospěju. Zakošatí, zesílí. Mně totiž jinak řezané květy obecně moc radosti neudělají:o( Už je to celkem profláknuté a co máme zahradu, dostávám většinou přírůstky do trávy. Takže sadím, kypřím, zalévám, nestříhám a kochám se. Dobře je.

Mám doma kupu starého oblečení, které je mi fakt líto vyhodit - k upřímnému zoufalství mého muže:o) Včera bylo vylosováno starorůžové triko s dlouhým rukávem H&M, tyrkysové triko s krátkým rukávem F&F, pruhované pestré šaty BenHas, šedé kalhoty Kami. Taky nůžky ostré, nit režná a špendlík spínací. Více info asi nevyždímám:o)

A pletlo se. B vydržela překvapivě dlouho. Je pravda, že to jde hezky od ruky a to je pro kuřata vždycky fajn - vidět výsledek:o)

Mí favorité - na hromádce vpravo ♥

...velcí, velcí favorité. Asi i pro svůj homeless design, třepí se a nevypadají vůbec nově. A to já ráda.

11 komentářů:

  1. Jani, fajn nápad, jak využít staré oblečení. Náramky se povedly. A moc by mě ztajímalo, jak vypadá ta Tvá zahrádka. Musí být nádherná...úplně ji vidím :). Brou

    OdpovědětVymazat
  2. No čo už mám len k tomuto okomentovať...šikovné ste baby!!!Homeless design ruulz!!!

    OdpovědětVymazat
  3. kvůli řezaným květinám tu vedeme neustále spory - holčičky mají sklony trhat a trhat a já naopak nic netrhat a nechat žít!
    Vysloužilé oblečení se vyhazuje??? O tom já nic nevím! :-DD
    Náramky jsou krásné!:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, parádní nápad....no šikuly jste:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasný homemade (ne homeless! :)) design! Vidím, že turkízková barva stále vede! Punktíky na táce potěší -- ale kde jsou pruhy? Pěkný týden s novým módním doplňkem krásným! Ellen

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, bezva nápad. U nás se taky nic nevyhodí, máme totiž stav na tkaní hardových koberců :-))) Jenom času na tkaní se nedostává, plánuju tyrkysový do pracovny :-)) Ten punťový tácek je super. Díky za komentář u mě, zdravím za kopec a přeju příjemný Den dětí...Maríí

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, s tou zahradou jsem na tom podobně, je mi líto květy stříhat...
    Náramky jsou super, výborný nápad! Taky nerada vyhazuju :o)
    Mějte se krásně, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Jani- tož podobně to mám, taktéž raději rostoucí květinky než ty ušmiknuté- z toho plyne též velká absence váz v naší domácnosti:) Horší je to ale u mně s tím kypřením atd.péčí, takže zatím nanejvýš sadím a čekám, kdo zvítězí. Takže docela džungle a jasný vítěz- bylinky:) Náramky- šak víš, mám na ně úchylku- asi, takže jásám, jakou že to máte nádheru. A skvělý nápad- vysloužilých triček máme taky dost- stejně jako váš, tak i náš taťka má radost:))))
    Zdravíme Kohouťák!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Markét, zahrada taková obyč, venkovská, bez zvláštních plánů a záměrů. Kde je volno, tam sadíme, když se daří, roste:o) Nic světoborného, ale děsně nás to baví ♥

    Myšo, dík za "ss", má "ll" jsou prostě zcela mimo mísu:o) Chtělo by to oprášit elementární znalosti bo aspoň občas čučnout na ta správná místa, než cosi publikuju, eh. Díky!

    Michleno a co teprve demoliční četa v jedinečném podání našeho mladého muže?! To je trhací nářez, bere všechno! Škube, rve, hází k obloze a je nesmírně blažený:o)) PS: Trika? Vyhazovat?! NIKDY, to se bude JEDNOU hodit, drahý...

    Jani, dík! My to kdysi plantali s děckama, když jsme byli ještě malí, teď to hezky vyplavalo. Hodně se mi vybavují věci z dětství, když koukám na B. A jedeme to znova, to je super:o)

    Ellen... pruhy, pruhy... BUDOU! Kvůli Tobě, brzy.o)

    Maríí, stávek! No to je nářez! Chci taky, hned jak začnu dělat a budou penízky, pořídím. Jsem na hadrové koberce ulítlá, voní babiččiným domkem. Beru je ve Zl v chráněné dílně, mají tam úžasný věci ♥

    Helo, dyž ony jsou živé květiny tááák hezký, co? No jo. A vydrží a vůbec:o)

    Radu, neboj, já se naučila až teď, je to totiž jedna z mála věcí, u kterých J chvíli vydrží aniž by zdrhal na uličku - rýpat se v hlíně... Náramky - ano, vím a už jsem se podle toho zařídila, holka:o) Pozdravuj, mějte se všichni☼

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, on je to opravdu mega stav, na šířku koberce 100cm. Až ho budeš shánět, tak klidně přiď na radu, my jsme ho sháněli dlouho. Máti chodí předvádět tkaní na Klobucký Mikulášský jarmark. Nakonec se nám podařilo sehnat dost podobný tomu historickému co mají na Kosence v Kloboukách :-))

    OdpovědětVymazat