neděle 29. května 2011

Slunek plný dům

Dneska slunko vyšlo! Juch!
A ještě k nám dojela dvě slunka bonusová, juch-juch:o)
Takovou jsem měla radost, že jsem posunula svou cukrářskou hranici za mezník domácích věnečků. Ty totiž brácha dycky strašně rád, dokonce tak moc, že mu mamka nikdy nepekla na narozeniny dort, ale kupu věnečků. Stavěla je pak do pyramidy, aby byl ten dort alespoň symbolický:o)

 B dodělávala práníčka, bramborová tiskátka šmrncnutá špilkami máčenými ve vodovkách. Fotek málo. J chápe špilky jako předmět k čištění uší. On ví. Já už taky - barva jde
z vnitřku ucha neuvěřitelně blbě...

 Brůdrovy prudce elegantní (nejen) jachtařské brejle. Výborný úlet:o)



  Galantní muži... Šup do kopřiv pro mičudu, děvenko! Nutno podotknout, že na B výslovné přání. Taková ona je chrabrá skautka:o)

Sladký týden přeju!

11 komentářů:

  1. Teda Jani, venecky jak od cukrare, jen se do nich zakousnout a vikendova fotodokumentace take paradni :)) Zdrsvi Monika.....

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou!! Jsi umělkyně na všech frontách:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, ty odpalovane venecky vypadaji vytecne. Musis mit hned dvojnasoubnou radost, pokoreni cukrarske hranice a pak obdarovani brachy tim co ma nejradeji. Moc se mi libi ty fotky v pohybu a ta mlada dama, ktera i pres prekazky skocila pres plot, ta ma budoucnost :o) Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, taky mě včera galantní syn poslal do kopřiv za plotem pro míč, že prý ho nemůže najít, ale to jenom nakukoval od silnice:)To ďupkání špilkama (jak u vás říkáte, to slovo jsem teda neznala :)) musíme vyzkoušet!

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, ty věnečky vypadají úžasně!
    Moc zdravím ty tvořivé děti, ať už na papír, nebo jinam :o)
    Mějte hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, hoja!! Tak vidím, že ačkoliv jedna akce padla, další se uskutečnily!! Super!!! Věnečky ááách a mňam:)) B.klasicky šikovná na všech frontách a J.borec taktéž:)))) Krásné jste to měli!!!! Zdravíme Kohouťák!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, konečne mi fungujú komentáre a tu čítam, že sme mali obe bráškov na návšteve cez víkend. To bolo komentárov...:) Aj u vás?:)))
    Gabi

    OdpovědětVymazat
  8. Jani ahoj, přiznám po pravdě, že jsem tady už po druhé...věnečky miluju...výsledek kulinářského tvoření tiše závidím, já jsem měla tři nevydařené pokusy, poslední letos na velikonoce a tím jsem s věnečkama skončila...mít tak sestru, které by je pro mě udělala...s fotek dýchá úžasná rodinná pohoda.

    OdpovědětVymazat
  9. Posílám ti, Jani, ještě jedno slunko (doufám) - cenu Stylish Blogger Award, mrkni do mýho blogu:)dˇ.

    OdpovědětVymazat
  10. Vy máte tedy doma ale krásně barevno...veselo ;-). Moc milé fotky. A věnečky vypadají jako živé ;-). Vivi

    OdpovědětVymazat
  11. Moniko, je tam ještě pár věcí na zlepšení, ale varianta "rozevlátý tvar - dokonalá chuť" je pořád ta lepší:o)))

    Katko, nej umělkyně jsem ovšem v bužírování. To byl hotový koncert ..♫..

    Katko Švýcarská, je tak.o) A mladé dámě vyřídím, ona je šikula, ale často potřebuje ujistit, že věříme tomu, co dělá. Zatím:o)

    Dasac, některé věci prostě nezměníme, i kdybychom se na hlavu postavily, je to dané či co:o))) Kopřivám zdar!

    Helo, velký dík ♥

    Kumpáne z krajského, tak tak. Buchlov jsme se svěšenými ušisky oželeli, Brnál k našemu zářícímu úsměvu dojel. Všechno klape, i když ne vždy podle plánu:o) Pozdravuj a mějte se krááásně ☼ šeci!

    Gabi, no srandy byla hromada:o) Ty mi rozumíš...

    Marvael... třeba jednou... věnečková párty... na Klášťově... :o)

    Vivi, díky. Byly živé, žádný polymer bo tak cosi.o)

    OdpovědětVymazat