středa 4. května 2011

Tajnosti

 Dnešní Tour de Vi byla obzvláště plodná. Zatímco B výtvarkovala, stihla jsem s J oběhnout velký okruh, chvíli na louce háčkovat (zatímco spal), podivočit na hřišti (když se probudil) a objevit naprosto famozní demižon (když jsme se vraceli zpátky pro B). Mám pro takové krámy neuvěřitelnou slabost, můj velký bratr, který tomu ani za mák nerozumí, vždycky pronáší cosi o homeless designu. Takový jeho terminus technikus.
Absolutně nechápu, o čem to mluví a proč zrovna se mnou...?!



Vyjmout sklo z proutěného opletí byl fakt porod:o) Můj muž má tento týden odpolední, tak jsem se musela obejít bez jeho silných paží, což by se mohlo zdát jako jistá komplikace. Ále... Na druhou stranu nutno podotknout, že můj bratr a můj muž docházejí v jistých záležitostech až k vzácné shodě názorů.
Takže opět - vše je tak, jak být má...
 Opletí vysprchováno, sušeno na studni, ofukováno svěžím větříkem.
To be continued...
*
Jo a doma nám zatím nasávají tatary. Snad brzo vyhodí kořínky a poputují do země. A pak, až budou vrby veliké a silné a já budu vrásčitá stařenka a budu mít hromadu vnoučat, ukážu jim, jak se pletou košíky a třeba i opletí na jeden frajerský demižonek, který jsme kdysi před mnoha a mnoha lety našli u kontejneru. Těším!

Opatrujte se a užívejte!

11 komentářů:

  1. Jani chápu tvoje nadšení-občas taky narazím na nějakej skvost, a u popelnic jich bývá. Naštěstí má můj muž pro tuto mou úchylku pochopení:-) I když si dost často okolí myslí, že jsem pěkně švihlá. Demižon je supr, ještě lepší bude, až bude plnej. Krásný zbytek večera.J.

    OdpovědětVymazat
  2. :) Jani, nemáme my toho istého brata? Môj je ale ten mladší:) Jeho časté slová - vyložíš si na dvor a do záhrady všetky stariny a nepotrebnosti, čo už nikto nechce, sem tam to necháš nachytať srieňou (jinovatka, po vašom:), sem tam k tomu strčíš dáku burinu, (rozumej krásnu kvetinku:) a že umenie...:) Pre istotu mi ani nepíše komentáre, nech mi vraj nezničí celú čitateľskú obec:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  3. Já mít baráček, tak jsem zavalená... V 1+nic se těžko schraňujou poklady, a to je mi tak lííto... Demižon je krásnej, asi bych taky neodolala... Hodně radosti a tak přeju!

    OdpovědětVymazat
  4. Úplně to chápu tuhle vlastnost.Já bohužel dlouho nenašla nic tak parádnického. :o))
    Přeji krásné dni a další suuupeer nálezy

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlouho z povzdálí sleduju a musím říct že máme hodně společného .-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jančo, když se to vezme kolem a kolem, on jako i meine lieben má celkem pochopení, co už se mnou taky, že jo... A Tvá věta o nutné demižonské náplni jako by vypadla z jeho úst:o) Asi na podzim, víno šípkové, juch!

    Gabi:o) Ty seš fakt borka, to musím dát někdy přečíst bráchovi! Bomba! Díky za to, musím se furt smát.o)

    Modravá,všechno má svůj čas.o) třeba, jednou... co?

    Alis, i mně trvalo, než jsem našla takový špek. Tady na maloměstě moc možností k extraobjevům není, ale když, jsou to fakt vážně libůstky (pro mne)...

    Veroniko, jsem ráda. Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, super úlovek, hlavně když už víš co s ním:) Na pokračování se moc těším! Taky občas něco u popelnic ulovíme, u nás je na to expert naopak muž:) Teď nedávno jsme si přinesli taky demižónek, ale opletený celý, jen teď ňák nevím, co si s ním počít:))
    Zdravíme na Kohoutí vršek!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Super úlovek! Přesně podle mého gusta! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ráďo, i já se těším! A možná, možná že to bude dokonce neverending story, něco jako Dallas, třeba:o)

    Michleno, neponocuj! Jsem si myslela, jaký nejsem noční pták, ale prvá hodina ranní už je tedy pro mne celkém výjimečná. Ale miluju ten noční klid v domě, moc. A v zahradě ještě víc...

    OdpovědětVymazat
  10. No já bych i jako ráda chodila spát PŘED JEDENÁCTOU, ale jsem šťastná, když je to před dvanáctou :-( Deficit mám velký...spoléhám na to, že v mém věku už budu potřebovat méně a méně spánku :-)))

    OdpovědětVymazat