pátek 20. května 2011

Vlajem létem

 Girlandy se dneska dočkaly svého zavěšení. Jedna putovala na starou jabloň, druhá na houpací síť. Místa vybírala B, což vysvětluje fakt, proč obě visí u plácku, kde děti mívají celé léto deky a stany a vlastně vůbec všechny ty veledůležité propriety jako např. tabuli, kostky, krabici s časopisy a pastelkami, krabici s auty, krabici s pexesy a jinými karetními hrami, krabici s hrami venkovně společenskými a pár dalších nepostradatelných krabic. Moc mne baví všechno večer uklízet a ráno zase chystat, moc:o) Nějaký dřevěný zahradní domek by byl fajn.

Na slavnostní zavěšení dorazili kumpáni ze Světína a dosyta jsme si to užili. Ikeácká sleva 20% na vše šla mimo nás, zato nás doběhlo 100 % smíchu a pohody...




Příjemnou jízdu víkendem a při pohledu do zpětných zrcátek jen úsměv na rtu přeju!

7 komentářů:

  1. Jani, náhodou jsem narazila na tvůj blog a moc se mi líbí. Máš tu moc krásné fotky a další různé věci.... musím si to ještě řádně prozkoumat :-)
    Měj krásný víkend
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani...girlanda vám dělá parádní parádu a o každovečerním uklízení zahrady bych mohla taky vyprávět...!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, vy už vlajete a krásně! U mě je girlanda jen na seznamu, oc bych chtěla udělat! U přes únavu vidíš vaše dny úžasnýma očima, tvoje fotky, to je fakt paráda!
    Nádhernou neděli všem u vás, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  4. P E R F E K T N É! :)
    Džejn, pozerám na vaše fotos plné rodinnej atmošky a detskej radosti a mám pocit, že to tam máte také úžasné nonstop, hádam aj bez každodenného sťahovania sa horu dolu a bez zásahov maminých rúk, také samo sa vytvárajúce a potešujúce:)))) Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, díky! Zkoumej, taky Ti to u Tebe prošmejdím, ju?

    Markét, je tak. Vžycky ale koumám nad tím, že jsem vděčná, že mám co uklízet. Je to poklad, taková zahrada...

    Helo:o) Vlajem. Já jsem Ti někdy tááák rozevlátá:o))) Jsem ráda, že se Ti fotky líbí, děkuju.o)

    Gabi, máš recht. Jasně, že tady není pohoda nonstop, ale neprudíme kvůli zbytečnostem a snažíme se užívat právě ty všední každodennosti. Po zkušenostech vím, že právě na nich to stojí. Ale dyť Ty to víš taky, protože z Tvého blogu jde taky radost, Kubík A Rebi jsou parádní:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, tak nádherně vlajete!!!!! Skvělý úžasný venkovní pokojík:)))) A plavčili jste!!!! Musíme si vzít příklad:)))))
    Ta poslední fotka ta teda je!!!!! Ahój! Radka

    OdpovědětVymazat
  7. To musela být paráda...a girlanda je skvělá...fakt čupr, jak říkáš:-)

    OdpovědětVymazat