úterý 17. května 2011

Začátky, co nepřestávají

  Začínám pracovat na novém projektu.
Stále nepřestávám cítit to vzrušení při vybírání přízí a cinkání háčků a jehlic.

 Dítě se mi začíná stavět na hlavu.
Doufám, že nikdy nepřestane, bude-li to znamenat, že udělal maximum pro splnění svých snů a dosažení svých cílů.

 Začínám teoreticky studovat to, co jsem dosud dělala pudově. 
Nepřestávám vycházet z tichého údivu, kolikrát srdce našeptává v souladu s osvědčeným.

 Začíná mi rašit palmička, které jsme se ujali v celkem vyčerpaném stavu.
A já nikdy nepřestnu věřit, že i věci, které jsou na první pohled na odpis, mohou překvapit.

11 komentářů:

  1. Krásně napsané, Jani...až jsem z toho dojatá!!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Kohoutí vršek, pořád jsem si říkala, co na tom háčkování je, no a už v tom taky lítám,ale ty snad "jedeš" pořád!Jsi můj vzor!Jo a taky díky za tip na rebarborový koláč,naše rostlina je ještě mládě a teď je úplně odrbaná...Tak se měj krásně -háčkování zdar!
    P.S.Krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale hezké! Asi bych chtěla celoživotně stát na hlavě a poslouchat srdce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. I ten nadpis je krásný!

    OdpovědětVymazat
  5. Jako vždy, to nejlepší co si člověk po ránu může přečíst.....začátky projektů taky miluju, pak ještě to dokončování...mezitím je to někdy dost otrava:-), když se to táhne:-.) Jsem zvědavá, co z toho bude!

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, ja len šupnem môj obľúbený citát: "Nezačínaj prestávať, neprestávaj začínať."
    Užívajte opäť slniečkové dni, Gabi

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, myslim, ze by se to lepe rict nedalo. Je az zarazejici jak jsi zformulovala me myslenky, ale lepe nez bych je ja kdykoliv vyslovila. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, u tebe si čtu moc ráda a často u toho slzím dojetím!
    Začínej a nepřestávej, prosím!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ááááááá! To je zase duše pohlazení! :-)
    Studuješ bylinky? Já to s narůstajícím počtem dětí stáhla z 56 druhů na 2 - kopřivy a meduňku :-( a zaprášenou bylinkovou knihovnu se mi podařilo tento víkend aspoň vysát...Nějak nestíhám a nemůžu se z toho dostat, ani kdybych se postavila na hlavu! :-))))

    OdpovědětVymazat
  10. Velký dík za odezvy, to potěší...

    Markét, Dasac, Katky obě, Helo, jsem ráda, že jste si v těch řádcích našly to své. Jen dojímat jaksi nebylo v plánu, potřebovala jsem si pojmenovat věci kolem, aby mi ty vzácné malichernosti neproklouzly mezi prsty.o)

    Bohdano, ruční práce forever! Háčkování zvlášť:o) A mám nový recepis na rebarborový koláč a je ještě mňamoznější, tak pěstuj, pěstuj:o) Při příštím kuchtění dodám odkaz!

    Andreo, nápodobně. A furt a s úsměvem. A navzdory všemu a všem:o) Chachá!

    Gabi, parádní citát. Tesám...

    Michleno, johoho, ráda bych řekla, že studuju bylinky... Zatím se kochám fotkama a jsem ráda, když něco uvízne kdesi hluboko v závitu. K tomu času - však víš, že všechno má ten svůj... Ono to přijde. A kopřivový čaj! A meduňková limonáda! Juch!

    OdpovědětVymazat