čtvrtek 19. května 2011

Zvesela

Ač u nás bylo dneska regulérní léto, štrádovali jsme si to světem zase hezky zvesela, na potůčky potu a věčnou žízeň nehledě. Mně se šlo velmi lehkou nohou. Mám totiž osobního nosiče fotobrašny. Neuvěřitelně galantní mladík. Mimochodem - ohromně rád chodí s rukama v kapsách. Povětšinou se trefí, občas to hold nevyjde:o) Lacláčům zdar (mají totiž "kapsy" tááák hluboké)!

 Včera v noci jsem stihla doháčkovat plánovaný počet vlaječek na letní zahradní girlandu. Dneska ráno jsem odstříhala cancoury a v pozdním odpoledni, když jsme se vrátili z Okruhu, jsme tuto část projektu dotáhli. Už zbývá jen kompletace. Juch!

Koupila jsem tohle úchvatné rosítko, aby mohly rosit děti (s tím mým se pracuje těžko). Paní prodavačka byla velice ochotná a naplnila nám je hned vodou. J byl šťastný jako blecha a svou radost dával okázale najevo. Osvěžil v ten parný podvečer asi polovinu obyvatel Vyhnálkova, tak laskavý on byl. Naštěstí jsou místní povětšinou bodří strécové a laskavé tetiny, navíc bylo dusno, takže to všichni kvitovali s úsměvem. Přednášku o bručounech (a taky o omezování osobní svobody, eh, já vím) můžu odsunout o pár týdnů dál:o))) Jo a jen tak na okraj. Asi půlhodinu po prvním kaufu jsme paní květinářku poprosili ještě o rosítko druhé. Mám dvě děti, DVĚ!!


Veselé dny i Vám - i kdyby to mělo znamenat, že si pro ně přes plot musíte skočit.o)

12 komentářů:

  1. zlatí ste! a ženská ty dávaš! my sme teraz vkuse niekde von a vôbec sa mi už nič takto po večeroch nechce...kým "počekujem" nové blogy, môžem ísť do hajan! a tak to bude aj teraz! paaaa a krásny víkend prajem!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, to Tvoje udělátko na napínání z té matrace se mi tuze líbí, asi si budu muset pořídit taky takové :)). Hezké dny i Vám!!!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné počtečníčko :))

    OdpovědětVymazat
  4. Jejej! Ty háčkovací stránky vypadají nebezpečně! :-)
    Úplně vás v tom květinářství vidím! Co mi to jen připomíná?! :o))

    OdpovědětVymazat
  5. MamINo, tož jedu na směny:o) Občas se stane, že přemůžu únavu a to se pak zase usíná blbě, takže je lepší se do něčeho pustit:o) Taky se už občas J připojí k Hasta la Vista Ulička Gangu, já je jistím z uličky a u toho něco plantám.

    Markét, tohle je matrace z našeho retro gauče, nechtěla se mi tahat dolů ta velká postelová, tak jsem dočasně vykotlala obývák a připínali jsme na dece všichni včetně sousedovic ratolestí. A to rosení! Náramná bžunda:o)

    Alis, děkuju.o)

    Michleno, já ty stránky taky žeru! A obchod... no comment:o)))

    OdpovědětVymazat
  6. No, vidím že jsme opět "počasově" připojený, také jsme dnes po několík dny mohli vytáhnout šorty (bohužel neprůhované - lacláče všeho druhů milují, ale tyty jsou opravdu krásné; a ty kapsičky velké: přípominka na Krtečka milého:)). Girlanda i rosítko jsou úžasné, růžový odstín přípomíná malinovku.:) Osobní nosíč fotobrašný také moc milý! E. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani,
    to byl jistě krásný den, rosítko by se líbilo jistě i naší Mili, ta se neustále někde ráchá..
    Krásný víkend

    Věra

    PS:Háčkování obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Jani, tož to je teda štramák. A jaký galantní:))) Ty kapsičky mi něco připomínají, J.si takhle vždy chtěla něco schovat do kapsičky a pak se velice divila, že jí to vypadlo nohavicí:))))(jestli teda dobře vidím:). Vlaječky budou famózní,to je jasná věc, to se bude juchat:)))Rozprašovače- jó osvědčená zábava na horké dny,máme jich v zásobě několik(i když teď si tak vzpomínám, poslední dobou jsem jich moc neviděla, nevím, jestli to někdo požírá,či čo:)No, s největší pravděpodobností je najdeme na podzim, schované někde v tajném úkrytu(který byl tak tajný, že už si nikdo nevzpomněl, kde že to bylo:) někde v křoví.Ale nemáme teda takové spešl jako vy:)
    A taky se vracíváme zpět do města pro "něco",co přeci musí mít všichni:) Zatím stačí většinou jen dvakrát, ale vypadá to, že už brzy stačit nebude:))) Mějte se!!!!! Zdravíme Kohouťák!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Jani, ty háčkovací stránky jsou skvělý....teď jsem na nich strávila asi deset minut, no jo, hned vím, co ZASE nutně potřebuju. díky za inspiraci a krásný den na Kohoutí vršek. Jo a stany na zahradě jsou supr, hned bych si do jednoho vlezla:-) J.

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, skvělé povídání...jako od nás. Akorát to mám v ženském vydání a bez lacláčků, naše je nějaká horkokrevná a všechno musí dolů :-) Rozprašovač u nás nikdy nezklamal, obecně voda nezklame. Naše malá předvčerem sousedce pozálévala celou zahradu malinkou konvičkou.
    Girlanda bude krásná, háčkovacích stránek mám v zásobě mraky, ale tuto neznám, až bude klídek prozkoumám. Díky za tip se stanem, taky jeden smotaný vlastníme, tak ho dneska vytáhneme.

    PS: ten Klášťov bude ten stejný jako znám já, jenom co jsem tak pochopila asi bydlíme z druhé strany Vizovských vrchů :-))

    OdpovědětVymazat
  11. Týýý brďo, jaká pohodička záhradná:)) Supéér:) Gabi

    OdpovědětVymazat
  12. Ellen, přesně! Krteček, jen v proužkaté verzi (ale ta by Krtkovi taky ohromně slušela)! Ať už slunko vydrží i u vás!

    Věrko, je to hrozně vděčná hračka na léto pro prcky /nejen pro ně.o)/. Na některých jde i ovlivňovat, jestli rosíš nebo stříkáš, to je taky dobré.o)

    Radu, dobře vidíš, taky nám věci záhadně vypadávají na zem?!!:o))) Jinak záhada mizejících dětských hraček a jiných předmětů, kterých se jejich pracička dotkla, to je fakt oříšek... Čekám, kdy se vyloupnou a čekám, že to bude nářez. Fakt mizejí neuvěřitelným tempem.o)

    Jani, za inspi není zač, já mám ráda, když mně někdo rozšiřuje obzory. A pokud jsem použila něčí popis, je to samozřejmost a slušnost, že jo.o) Stany juch! Pořídím i nějaký xxxl a budeme lenošit taky xxxl:o)

    Maríí, takže my bydlíme přes kopeček?! To se tady hezky krystalizuje, Valašsko jedno (Radu, držíš basu s Valachama, že jo?!) ♥

    Gabi, tak. I vy máte, dokonce květinovou. Bacily pryč a Gabuláci ven:o)

    OdpovědětVymazat