pátek 3. června 2011

Památeční

 Část Kohouťáku čeká malování. Vyklízíme skříňky. Třídíme, objevujeme, vyhazujeme. Dotýkáme se křehké minulosti a uchováváme ji do budoucna. Fajn je, že je teď všude kolem spousta pylu - slzím tak nějak nepřetržitě a nemusím nikomu vysvětlovat, proč:o))) Kapu Sanorin, který mi kdysi doporučila: "Víš, chvíli to jakoby řeže, ale pak ta úleva...". Tak kapu, řeže to jak potvora, ale ta úleva potom! Maminky mají vždycky pravdu:o)
Památník a medvěd. Mamka byla ročník ´53. Medvěd je adoptovaná vyřazená hračka z MŠ, takže teoreticky je možné, že jeho historie sahá ještě dál...

Spodní fotka - Brno, taťka mezi větvemi stromu (s nějakou kamarádkou, asi), 1960max.
Horní  - Hošťálkovy, mamka kočička, +-1958.

 Krása... Materiál, zdobení, tisk... 


 Ola byl pro Mařenku asi velkým vzorem ♥
Krásný víkend...

9 komentářů:

  1. Ach medvídku! A ta předsádka krásná... tolik křehkých pokladů.

    OdpovědětVymazat
  2. Je v tom tolik nostalgie a něhy! Miluju staré poklady a návraty zpět. Krásný den přeje Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééj:) Koľko nehy... A opäť od teba odchádzam s úsmevom, i keď tentokrát je to ten, čo len jemne zvlní pery a oči blúdia v spomienkach...
    Príma poetičke prajem príma víkend, Gabi:)

    OdpovědětVymazat
  4. To je pokladů:) A Jani, mám úplně stejného medvídka, po mámě (ročník 50)!!!:)) (dám fotku na svůj blog)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky máme podobného medvěda :-)) Úplně chápu co popisuješ, dnes a denně to zažívám, díky tomu, že mám dům po babičce, kde vyrůstal můj táta, který už nežije.....mám ráda ty chvilky, kdy můžu sama probírat takové to poklady....pěkný víkend přeje M.

    OdpovědětVymazat
  6. Janinko, holčičko! Tohle opatruješ jako poklad, viď. Je to nádherné!
    Přeju hezký den a hodně sil do malování, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavu vzhůru,děvče,bohužel mám stejnou životní zkušenost a taky vím,že někdy i po letech je to na kýbl Sanorinu.
    P.S.Ať vám jde malování od ruky...B.

    OdpovědětVymazat
  8. Jano -- nadherne cteni; fotky prekrasne. Uplne mi to pripomina pobyt u me tchyni, ktera ma pokrovi plne takovych pokladu. Takove skripky minulosti jsou velkym potesenim. Zeleny vzor s kytkami (z knihy) je nadherny. Krasny zbytek vikendu/dobry start do noveho tydnu! E.

    OdpovědětVymazat
  9. Několik takových památníků taky máme! Dokonce mnohem staršího data! Krásné, sametové, zlacené kraje stránek...a většinou jsou bez obrázků, jenom psané.
    Taky bych u toho slzela! Teda slzím, jen jsem si to představila....

    OdpovědětVymazat