neděle 19. června 2011

Pohádkový háj

 Včerejšek se v našem provinčním městečku nesl ve velmi hravém duchu. Nějak se to sešlo a tak byl od rána do večera dost bohatý program pro všecky hravé tvory (mezi něž se čestně počítám). Ráno jsme vyrazili do Pohádkového háje. Sbalili jsme sváču, pití, pláštěny, J do šátku, dceru od známých, malý Canon (bo velký si momentálně užívá s mým mužem v Tatrách, ó, ten se má), hodně srandy a celí lační jsme vyrazili do TOHO Háje, kde bydlí TA čarodějnica (Maku, hoj!). A dobře bylo. Moc.



  Soutěže bývají na akcích tohoto typu dost podobné, každopádně generacemi prověřené, takže všecko klapalo. Stejně je perfektní, jak se děti nechají vždycky vtáhnout do děje, umí si to naplno užít a nefrflají - Cože?! Zase knoflíky a rybaření a střílení a koření a namotávání...?!! :o)

 Usměvavé chlebíky, pomerančová limča a Kofola. To byste neuhodli, co šlo nejvíc na dračku...



 Největší radost pro osazenstvo naší výpravy - lanové centrum. Loupežníci nedali dětem nic zadarmo, srandy s nima byla hromada.

 Trochu absurdní obrázky, kdyby člověk nevěděl, co se tady konalo:o) Ale jinak samozřejmě, princezničky na bále poztrácely korále...

Mé oblíbené zákoutí. Strašně ráda si v něm fotím, s kým jsem tady byla. Většinou své návštěvy nenápadně směruju na vycházky kolem něj, abych si ten odraz blejskla. )
Už mám pěknou sbírku ♥

5 komentářů:

  1. Jani, jen houšť a větší kapky!
    Náš Adam si u fotky chlebíčku zavzpomínal na dětství, prý, jestli mu zase takový udělám :o)
    Zrcadlo je parádní!
    Mějte krásné! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, prima fotky bezvadneho dne. Usmevave chlebicky jsou super napad, ja znala jen usmevave volske oka a ted jsi mi pripomela, ze jsem si z Cech privezla nekolik lahvi kofoly, az prijdu domu tak si dam, kam se na ni hrabe Cola. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný pohádkový záběry; je jasné, že o zábavy nebyla nouze. :) Nejvíc se mi líbí zrcadlová fotka -- ta se povedla a chápu, proč už máš velkou sbírku.:) Chlebíčky s úsměvem také úžasný! Hezký další pohádkový dny bez plenek! (také tento krok k větší pohody máme za sebou a je to fajn :)). zdravím z domova, neboli z Prahy!Ellen

    OdpovědětVymazat
  4. Éj, niekomu sa žije!:) Super akcia, skvelé fotos:)Gabi

    OdpovědětVymazat
  5. Heli, díky. Nám teda mamka neskládala obrázky, ale psala vzkazy a kreslila špičkou nože. Super to bylo v taveňáku, medu nebo pomazánkovém másle:o) Zrcadlo je luxusní, doufám, že je tam majitelé ještě chvíli nechají...

    Katko, je tak, Kofola je Kofola:o) Nedávno jsem zjistila, že se vyrábí v mém rodném městě - omluvou mi budiž, že jsem přímo v něm nikdy nežila. Ať jste brzy zdraví!

    Ellen, to je tak hezký, že vnímáš jako domov Prahu. České srdce bije radostí! Mám radost, že si to tady tak hezky užíváš, občas mi naskočí "ten" pocit, když je člověk Doma. Hezký... Užívej, upřímně.

    Gabi, bylo to perfektní, hlavně díky dětem, které fakt ždímaly na maximum. Krása. Dyť víš. Opatruj se!

    OdpovědětVymazat