neděle 12. června 2011

Z klobouku kouzelníka Fokustona


 B má neuvěřitelně ráda všelijaké "pokusy". Nejraději z vlastní hlavy, realizaci taky bere zásadně do svých rukou. Bývá to zajímavé, většinou. Dodnes se slzou v oku vzpomínám, jak testovala, co udělá v umyvadle plném vody na mrtě natrhaný toaletní papír důkladně promíchaný s veškerým obsahem lahvičky šamponu. Na návštěvě. V garsonovské koupelničce. S kumpánkou pokusovou největší. Mám pocit, že kdyby byly sólo, takovou kravinu by nevymyslely ani náhodou, ale víte, jak je to s tím kolektivním duchem:o/ Když pochopily, chtěly spoušť zlikvidovat a jaksi nedokoumaly důsledky. Moc fajn to bylo... Poučení pro obě strany. Nevím proč, ale mám neuvěřitelně silný pocit, že u B krátkodobého rázu:o) Momentálně je pokus celkem mama-friendly (rozuměj ve smyslu pozdější likvidace následků). Tušíte?
Vydařený zbytek víkendu v bezpečí přátelské náruče přeju!

4 komentáře:

  1. Jani, chápu, rozpouštění papírů ve vodě je asi nějaký vývojový úkol, naši kluci to naposledy udělali s roličkou toaletáku při koupání ve vaně...ale od té doby co sledujeme Byl jednou jeden vynálezce se Kuba soustředuje na vynálezy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádhera! Úplně to umyvadlo vidím! U nás se kdysi vyráběl ruční papír, taky z toaleťáku, mixer vypadal podobně, jako to umyvadlo. A vymyslela jsem si to já, aby byly děti tvořivé...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Děti plné pokusů mám doma taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. Vždycky, když sem zavítám, tak jenom žasnu.
    A nasměju se...třeba staré památníčky "Ola a Mařenka" a tvé vtipné texty k článkům...:-) Je tu vážně dobře!
    A ještě jedna věc - 30 let jsem si myslela, že kouzelník Fokuston byl POKUSTON.
    Přeju krásný den.
    Vivi

    OdpovědětVymazat