středa 29. června 2011

Zeleně





Čekají nás historicky první * absolutně zasloužené * velké školácké prázdniny. 
Jsem šťastná, že B byla ve škole ráda. Bavilo mne sledovat, jak si kráčí tou svou cestou. Spousta situací, které dosud neznala, spousta podnětů, které musela zpracovat. Spousta nového. Spousta otázek, informací, radosti. Spousta změn, spousta poznání (nejen ze ŠVP). Taky velká důvěra k paní učitelce. Má ji ráda. A paní učitelka má ráda zelenou, to proto jsme jí s B vyráběly tuto Dotee:o)

 Já zelenou ráda převážně na zahradě. Orvala jsem na nádraží v Krajském psí víno a už se těším, jak se poplazí u nás doma po plotě. Hlavně kvůli jeho podzimní podobě. Tato barevnost je mému srdci totiž mnohem, mnohem blíž:o)

 ...a až bude to psí víno vybarveno krásně do srdcova, sednu si k němu v zemitém klobouku a budeme si tiše šeptat o Domově, o zemi a všech těch předchozích podzimech, které jsme jeli ještě sólo... Eh, těším se, těším.
To budou večery.

8 komentářů:

  1. Já se letos těším na prázdniny víc,než naše dítě.

    Dotee se vám moc povedla,my jsme se s N. nezmohly než na pořádný pugét,ale máme pana učitele...

    Taky se mi líbí,jak máte naplánováno na každý den,to bych potřebovala v práci...

    Mějte se KRÁSNĚ a zítra si to pořádně užijte,B.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se líbí barevnost na té poslední fotce, ta modrobílohnědá.. Zkoumám tady vaší ledničku a vykoumala jsem, že B asi pojede na skautský tábor:) Tak hezký prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  3. Jani, gratulace veliká, že jste ten první rok tak hezky zvládly, holky šikovné, jak jinak :-)) Dotee je parádní, 30.6. bych chtěla býti učitelka, jinak asi ani né :-)) maximálně výtvarné výchovy a přírodopisu...

    Tož v Krajském jsem byla včera a dnes jedu zase, ale na promoce :-)) Trošku zavzpomínat na školní léta... Též okukuju kde jakou zeleň, ale na nádru jsem nebyla, už dlouho :-)) Barva podzimního psího vína je moje nej, už dlouhá léta, jen ji sem tam odkládám a podléhám módním barvám, které na nás kukají z každého rohu :-))

    Ale ta čokoládová na poslední fotce, též není k zahození. Jeden háčkovaný čokoládový klobouk vlastním :-))...Tož prázdninám a létu zdrar!!! Třikrát hurá !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jano -- moje maminka má zelenou barvu na tolík rádá, že v domě je celá řada zelených místností (což lehce komplikuje Pavlíkův návyk nazývat místnosti podle barvy na zdich:)). První školácké prazdniny - to je něco! Přejí B. i Vám krásné letní měsíce bez školních povinnosti - je fajn mít od nich pausu, i když to zní, že byli pro Tebe i pro B. motiviující a inspirující. Dotee je suprove - krásná zelená barva může paní 'čitelku jedině potěšit! :) E.

    OdpovědětVymazat
  5. Takže okrem osmičky medzi nami veľkáčmi máme spoločné aj dcéru prváčku a príliš blízky vzťah k jesennej farebnosti...:) Hm, hm, hm, to nemôže byť náhoda:)))Gabi

    OdpovědětVymazat
  6. Jani, tak už jste to asi všechno i oslavili! Hrozně to letí, že! Chtěla bych být vaše paní učitelka, dostala nádherný dárek! Moc vám přeju, že ji má B. ráda, to je myslím základ úspěchů a spokojenosti.
    Užívejte si prázdniny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Bohdano, plán je ze školy, mé organizační schopnosti tak daleko nesahají:o/ Jako sepsat bych jej ještě sepsala, ale dodržet jej bývá problém, většinou se vyskytne NĚCO, co dělává čáru přes jakkoliv dokonalý plán. Tak má být!

    Dasac, Ty jsi ale špion! Máš recht, dá-li Bůh a neskončíme-li pod vodou, jak nás informuje obecní rozhlas co půl hodiny, měla by vyrážet v so. Na svůj první! Krása!

    Maríí, ono je to hezký i jindy, nejen 30.6. (aspoň mne to ba).
    Promoce si užij, to je dycky událost. Můj tchán sice na těch mých usnul, ale jinak v pohodě:o) Psího vína je hafo na Dlouhé, fakt nádhera...

    Ellen, já se zase musím smát - což lehce komplikuje Pavlíkův návyk nazývat místnosti podle barvy:o))) To je pecka! Ještě v Česku? Užívej!

    Gabi! Ještě si zapomněla na naše bratry! To je teprv nářez:o)))

    Heli, letí to neuvěřitelně, eh... S tím základem ve vzdělání máš pravdu, vnímám to stejně. A dárek byl B nápad, který jsem ráda podpořila - mne taky vždycky nejvíce od dětí potěší maličkosti z jejich produkce:o)

    OdpovědětVymazat
  8. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Obchodujte kdekoliv - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat