pondělí 1. srpna 2011

Je vymalováno...

 Jo, ono za plentou se dycky dějou věci...








 

 Původní majitelé opět nepřekvapili:o) Pěkně vypečená partička, todlecto. Plán, že bude hotovo, než se B vrátí z tábora, se rozplynul s prvním škrábnutím do omítky. Vrstvy jsme už potom ani nepočítali, jen barvy a odstíny, válečky a linky rozjížděly nové a další historky o tom, co se na Kohouťáku dělo v jeho pra - pra. Bavili jsme se dokonale. No a teda když už jsme do toho škrábli, byla by škoda nenatřít ta futra a okna, jéje, to je dírek, rychle tmelit, čoveče, jak u dalmatinů tady a ty garnýže by ještě nemusely být marné, dones z práce kopu smirků... Hodně veselo bylo. A úplně nejvíc, když se míchala sytě rezavá barva na jednu stěnu a komín. Tož ani ji nehledejte, hledali byste marně. Ale jako hezká je, to jo. 

6 komentářů:

  1. Téééda, klobouk dolů za takový kus práce!!! Škrabání omítek znám velmi dobře :). Už mi ty Tvé rozmilé vtipné fejetonky chyběly, Jani! Mějte hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, já si pořád říkala, že si někde asi užíváš prázdniny, děti a výlety a tak podobně. Na druhou stranu malování všeho možného k létu patří, podle fotek jste to pojali jako super rodinou akci :-)) Budete to mít krásně nově voňavé...znám ten pocit, my jsme okopávali všechny vrstvy válečků, až na holou zeď :-)) Tak přeju, ať se i na dále všechno daří...též mi Tvoje příspěvky chyběly, proč to nepřiznat? Maríí

    OdpovědětVymazat
  3. Známe, známe! A nejlepší jsou ty tmavo-modré/červené/zelené a pak ty olejové v chodbě a kuchyni!
    Nepokrytě vám závidím, že to máte hotovo, protože my malování už druhý rok odkládáme...
    A teď je aspoň jasno, kam jsi na tam dlouho zmizela!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, chyběly mi tvoje článečky, ale myslela jsem, že jste někde na Havaji a užíváte si, tak jsem vám to přála! Tedy čisté zdi vám přeju taky, mám ráda tu vůni. Po jednom takovém škrabání jsem před lety skončila na poihotovosti s zánětem šlach...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě jako první napadlo: Tééda!:) Ale přiznávám se, že jsem si říkala Tééda, to jsou krásný fotky:) (asi je to tím, že škrabání omítky neznám tak dobře, spíš jen ten úklid po malování..)

    OdpovědětVymazat
  6. Markét, a jak si pak člověk těch oškrábaných, napenetrovaných, zatmelených, namalovaných stěn váží, co? Aspoň teda než jim zase děti vtisknou nějakou origoš úpravičku:o) A moc děkuju, též jsem se těšila co u Vás nového♥

    Maríí, ale tak jako ono to teď vypadá, že jsem chudáčkům dětem ani nedopřála hezké prázdninování:o) Dětská práce na Kohoutím vršku! Sociálka!:o)))
    Stíháme šecko. Bo jak dobře víme, šecko jde, když se chce, že jo! A díky!

    Michleno, my už odsouvali tak kvalitně, že už fakt dál nešlo hnout ani o píď. Ona jsou tady v této místnosti taky krbová kamna. A v zimě čadí. A ty rohy místnosti, to už bylo jako fakt dost očouzený:o)))

    Heli, ha-ha-havaj! Tak to je vtipné. No ale tak s hodně přimhouřenýma očima nám bylo asi i líp, já tyto lokality nějak neprožívám a navíc nemám ráda horka, takže ideální místo na dovču... ehm... třeba... Valachy?! :o)))
    A pozor na sebe, práce je jenom práce, zdraví je jenom jedno.o)

    Dášo, tééda, úklid je pro mne tedy horší částí této práce. Kdysi na VŠ jsme měli výbornou brigádu. Nechali jsme se zlákat na skvostných 49,-/hod. (což bylo mmch o 10Kč víc, než standart brigádnicky ostravsky). Za ten úklid pekárny po malování to byla fakt celkem almužna:o) Névr mór... Ale jako jinak faň:o)

    OdpovědětVymazat