pátek 5. srpna 2011

Nový Hrozenkov II. (Tanečnice, Štěrkoviště)





 
V první části dovolené, kdy nám počasí ještě přálo, jsme se v plné polní, tj. tcháni, muž, děti a já, vydali na nejbližší vyšší vrchol - Tanečnici. Moc příjemná procházka. B měla alespoň polovinu trasy zpestřenou nějakou táborovou bojovkou, fáborky a lístečkové úkoly rozšiřovaly obzory nejen jí:o) Vrchol Tanečnice je strašně přívětivé místo. Je tam spousta mužíků, což vždycky potěší - mne tedy určitě, ale já jsem takový nenáročný primátek.o) Nicméně mocný intelektuální růst jsem zaznamenala po přečtení infotabule, která skýtala širému publiku pověst, proč se hora jmenuje tak, jak se jmenuje. Škoda děvuchy. Jako každého dobrého...


Typisch léto... Žhavé pláže. Tož Valachy:o) Kolem kopce, stádo ovcí, projíždějící vláček. Bodří strécové, dětský smích, hřišťátka, líná atmosféra a přehrada přeplavčená našíř i nadél. Pak začlo rubat, lupli jsme pod slunečníkem ve funkci deštníku pár káv a za hoďku, když déšť krapet ustal, vyrazili k instantnímu domovu.
Dobře bylo na štěrkáči...

7 komentářů:

  1. Jani, to jsou krásné fotky! Opravdu, nádhera!
    Na Tanečnici jsem byla, asi před sto lety...
    Mějte se všichni krásně!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně jsem si mohla v klidu vychutnat vaše prázdninové eskapády.
    Tušila jsem,že ten klid tady byl jenom zdánlivý a že to na K. vršku žije!
    Už máte vymalováno? Dovedu si to živě představit,před pár lety to byla naše oblíbená činnost,náš děda taky miloval barvy,třeba černá,ta byla výborná....
    Tak zatím,měj se krásně,B.

    OdpovědětVymazat
  3. Helo a parádní výšlap to byl, viď že jo! .o)

    Bohdano, klid, ha, kéž by někdy a aspoň na chvíli:o)
    Malování už je za námi, dneska jsme tady dávali koberec, takže už jenom šolichačky serepetičky a bude klid zase na chvíli. Černý váleček jsme měli pod stropem a kolem lustru. Neuvěřitelná záležitost:o) Ale jinak byli veskrze pozitivní, šecky barvy duhy tutok:o)))

    OdpovědětVymazat
  4. Teta, jak u móře to tam vypadá:) Holky se tam minuly, J. je v Hrozenkově tento týden se ségrou(též na chatě tchánů) a z pláže ji nemůžem dostat:) původně byl návrat plánovaný na pátek, před chvílí jsem se dozvěděla poslední verzi- v pondělí. Tož doufám, že do konce prázdnin to stihnou:)) Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Krupica faja, to by byla dobrá haluz, kdybychom tam J. potkali:o))) To koupání tam je fakt parádní, mně se taky nechtělo. Až pod pohrůžkou, že do mne může uhodit blesk, jsem se tedy vzdala. Ale nerada, Radu, nerada:o)

    OdpovědětVymazat
  6. Já su ze Vsetína, a u nás sa říká štěrkáču Hrozenkovský Balaton :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jojojo, Veve, šak už ňa to psala aj Marvael v jinčím příspěvku. može byť, enem ty drachmely informujme, jak to chodí na valachách...

    OdpovědětVymazat