úterý 2. srpna 2011

Opičárny pro Šimona/part one


 Hodně věcí se za ten měsíc událo. Mimo jiné jsme na světě přivítali našeho nového kamaráda, Šimona. Jeho maminka má sakra dobrý vkus, vždycky se jí líbila deka, kterou jsem před dvěma lety uháčkovala našemu J. Rozkaz zněl tedy jasně - totožnou pro jejich potomka. Háčkováno z Merina od Vlnapu, klasická vlnovka, kdy mezi dvěma zdvojenými/zháčkovanými DS jsou čtyři DS jednoduché. 75x100cm.
Návod třeba... TUTO.

 No a bo už to mám v paži - jakože praktickou stránku věci tedy - rozhodla jsem se k dece přiháčkovat i pytel. Takový obal na spacák:o) No a když bude v dece zachumlaný Šíma, můžou být v pytlíku třeba hračky/pleny/sváča/dosaď další, dle uvážení paňmámy. V případě potřeby lze použít i jako epesní čepec (viz výše), ha-ha...:o)

Pytlík je háčkován DS, obdobně jako tento, akurat má tedy základnu háčkovanou hned
od středu a je přizpůsoben rozměrům smotané deky. Taky provázek má naproti zavazování očko, kterým je provlečen dětský spojovací kroužek - takové to tyrkysové kolečko, které je vidět na trnkové větvi. Tyto kroužky se mi hodně osvědčily právě na přichycení rozličných nezbytností ke kočáru, autosedačce a tak.
Howgh.

7 komentářů:

  1. Jani, povedla se ti parádně! A ještě pytlík/čepice - je vidět, že máš to mateřství vychytaný!
    Mějte krásné dny, zdravím k vám na vršek!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Třikrát hurá!!!! Jani, ráda tě vidím:)))) Jsem začínala mít pocit, jestli jsem si tě jen nevysnila:)))Ale že jste toho zvládli...super!
    Deka a čepkopytlík jsou úžasné, to se bude spinkat.... Jsem ráda, že jste všichni v pořádku!!! Zdravíme celý Kohoutí vršek!!!! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Kdy to všechno, prosím tě, stíháš? :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, vitej zpet, uz jsem tve clanky taky postradala. Jsi sikula, krasna a pestra deka. Cauky, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, deka je super veselá. Taky mám jednu prázdninovou rozdělanou :-)Čepkopylík se taky povedl, opičákovi náramně sluší :-) Šimonkovi človíčkovi všechno nej do života přeju. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, občas u Tebe čtu a obdivuju výrobky. Deku bych ráda vyrobila pro budoucí mimi kamarádce. Můžu se zeptat, jaká byla spotřeba vlny? Háčkuju jen chvíli, tak to vůbec nemám v oku. Díky!

    OdpovědětVymazat
  7. Vendu, Ono to vyšlo +- na 12 klubek, některá zbyla, některé barvy jsem měla dvojmo. Měla jsem doma ještě zbytky po dece č.1, takže jsem nekupovala, ale tak nějak to vyšlo. J.

    OdpovědětVymazat