úterý 27. září 2011

2 years ago...

...mami, on má prstíky jako staříček...
Jeden z nejšťastnějších dnů v mém Životě. Na šest kontrakcí do porodnice do Krajského a stání jen na jedněch světlech. Zrovna na té červené jsem se kroutila u volantu, klaplo to dokonale. Nejlepší jízda mého Života:o)

16 komentářů:

  1. Šmárja! Řídit do porodnice - tos měla zůstat radši doma! :-DDD
    Ať Váha není moc váhavá, ale rozvážná! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. vše nejlepší malýmu a smekám, odřídit si to rovnou do porodnice! hmmm, já zas Ditu rodila shodou náhod v mým dětským pokoji, to by mě ve snu nenapadlo, závěr byl naštěstí (jak se to vezme) v porodnici, jinak by mě asistovala vlastní máma!:))

    OdpovědětVymazat
  3. :) veľa zdravia a ešte viac lásky. Gabi

    OdpovědětVymazat
  4. Gratulace veliká, mamči jsi borec, já bych to sama asi s malou nestíhala :-) Za minutu dvanáct, zážitků mám taky kopec...
    Malému chlapíkovi všechno nej, nej, hlavně zdraví a bezstarostné dětství. Maríí

    OdpovědětVymazat
  5. Jejda, já jsem si říkala, co je to za miminko, co jsem propásla:-))) J vše nej, at užívá života plnými doušky:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Janka posielam velku gratulaciu a hlavne zdravie pre oboch vas :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jani, všechno dobré synáčkovi přejeme. Radost ze života a pokoj do srdce!!! Baletky :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani,
    přeji oslavenci vše nejlepší.
    Řídit při tom jak jsem se svíjela při porodu Mili, to bych nedokázala..
    Krásný den
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  9. Ja se take pripojuji, oslavenci preji vse nejlepsi a hezky si to uzijte!

    OdpovědětVymazat
  10. Jani, malýmu vše nejlepší, škoda, že nejsme sousedi, mohli bysme slavit spolu.
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  11. Přidám se k té řadě gratulantek! Dovezla ses do porodnice, pěknééééé....trochu adrenalínové, ale kdo se bojí, nesmí do lesa :o)
    Mějte se všichni moc hezky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Jani, tak všechno nejlepší na Kohoutí vršek....a smekám před odvozem do porodnice.-)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší ogárkovi!! (Úplně cítím miminkovskou vůni, jak vidím tu staříčkovu ručičku:)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc Vám všem děkuju za gratulačky, už jsem je předala kompetentní osobě, vypadal, že má z tolika nových virtuálních tetek fakt radost:o)
    Ještě k tomu samo-odvozu. On byl J strašně hodný a ačkoliv od časného rána posílal pravidelné zprávy o plánovaném příchodu, měli jsme dohodu, že musí počkat, až někam umístím jeho vzácnou ségru:o) Po B odjezdu kontrakce zhoustly, tak jsme dali koupel, zkoukli zprávy a vyrazili, krásně to zapadlo. Já jsem na domácí porod příliš srab, asi bych si ten risk nelajzla. Ambulantní porod mně přijde jako ideální řešení - ale mé žloutenkové děti to vždycky rozlouskly za mne:o)

    OdpovědětVymazat
  15. Jani, ty dračice jedna:)(já z tebe snad padnu:)))
    No to snad né!!!Jeden je pár dnů bez počítače( jaksi neúměrné- jeden počítač, dva na něj) a tady se dějou věci:) A já je propásla! Takže dodatečně- Chlapíku, ať žiješ!!!Parádní příchod na svět- tak nějak v duchu Kohoutího vršku, bych řekla:) Zdravíme!!! R.

    OdpovědětVymazat